Anonim: Bu saçma bloğu açarken ne düşünüyordun? ㅋㅋㅋ
Jin: O zaman bloğuma bakma.
Anonim: Buna ben karar veririm pembe çocuk :)
Jin: Engellersem? Buna ben karar veriyor olurum :)
Anonim: Sakin ol pembe çocuk sadece eğleniyorum ㅋㅋㅋ
Jin: Herhangi bir postuna rb yapmam seni fenomen yapar bunu biliyorsun değil mi?
Anonim: Anonim olduğumu biliyorsun değil mi?
Jin: Aptal gibi mi görünüyorum?
Anonim: Bloğun öyle gözüküyor ㅋㅋㅋ
Jin: Engelliyorum...
Anonim: Tamam bu sondu. Normal konuşalım. Bugün benim doğum günüm, kutlasana ㅋㅋㅋ
Jin: Yüzünü bile görmediğim birinin doğum gününü niye kutlayım?
Anonim: Dalgom'e merhaba de^^ Hadi kutla ㅋㅋㅋ
Jin: Şimdi gerçek fotoğrafını atar mısın?
Anonim: Bu zaten benim pembe çocuk ㅋㅋㅋ
Jin: Benimle alay etme.
Anonim: Tanrım! İnanman için ne yapmam gerek?
Jin: Bir şey yapmana gerek yok çünkü bu sen değilsin.
Anonim: Herneyse...
~
Anonim fotoğraf attığında Jin çok şaşırmıştı çünkü daha önce böyle bir yüz görmemişti. Sahte olacağını düşünüp terslemişti sonuçta o bir anonimdi. Ama sanırım anonimi kırmıştı. Eğer gerçekse bu kız hiç düşünmeden tanımadığı birine fotoğrafını atmıştı. Biraz değişik biri olduğunu kabul ediyordu fakat bu onda merak uyandırıyordu.
~
Jin: Doğum günün kutlu olsun anonim.Anonim: Teşekkürler!
Jin: Kaç yaşına girdin?
Anonim: 18! Artık özgürüm ㅋㅋㅋㅋ
Jin: ㅋㅋㅋㅋ Bu doğru.
Anonim: Çıkmam gerek pembe çocuk. Kutlamam gereken bir doğum günüm var ㅋㅋㅋㅋ
Jin: Tamam.
~
Jisoo aslında bu pembe çocuk ile konuşmayı sevmişti. Onunla alay ederek konuşmak Jisoo'nun hoşuna gidiyordu. Ona kendi fotoğrafını atmıştı çünkü pembe çocukla aynı okulda değillerdi Jisoo'yu tanıması imkansızdı.
Pembe çocuğun biraz popüleritesi vardı, sosyal medyada oldukça tanınan birisiydi.
Jisoo bu konu ile ilgili daha fazla düşünmek istemiyordu. Zaten kafasını biraz dağıtmak için böyle bir şey yapmıştı.Jendeuk ile hazırlanıp bir kaç stajyer arkadaşı ile bir cafeye gittiler.
Doğum günü bittikten sonra Jisoo yurda gider gitmez kendini yatağına attı. Ve sebebsizce pembe çocuğa yazmak istedi. Pembe çocuğun bloğuna girdi ve mesaj kutusunu açtı.
~
Anonim: Tanrım! Doğum günü çok güzeldi fakat çok yorucuydu... Bu doğum gününden bir fotoğraf, belki ikinci fotoğrafı atmam inanmana yardımcı olur ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ~
Jin fotoğrafı görünce ikinci bir şok geçirir çünkü kız çok güzeldi. Fotoğrafa bir müddet dalıp gider...
~
Jin: Sen güzelsin...
~
Jisoo ne diyeceğini bilemez fakat bu çocuğa şimdiden alışmıştı. Yarın kesinlikle ona tekrar yazacaktı.
YOU ARE READING
Pink Blogger
Fanfictionpinkblogger: Seni görmek istiyorum. Anonim: İmkansız şeylerden söz etmeyelim. +Jinsoo+