Jin, Chicho'ya mesaj atarken Namjoon'a yakalanmıştı ve her şeyi ona anlatmak zorunda kalmıştı. Chicho'yu ona gösterdiğinde oda onu güzel bulmuştu.Ve Namjoon Jin'e, Chicho'nun okuluna gitmeyi teklif etmişti. Jin ilk başta sinirlenip hayır desede ister istemez onun okuluna gitme fikri aklına yatmıştı. Bu konuyu Jin kimseye söylemek istemiyordu, söylerse diğer çocukların diline düşmekten korkuyordu ama onlar Jin'in kardeşi gibi olmuşlardı bu yüzden bu konuyu onlara anlattı. Hepsinin tepkisi delice gülmek oldu. Jin ise Yoongi ' de dahil hepsinin kafasına vurdu.
Chicho'yu onlara gösterdiğinde hepsi çok güzel bulmuştu. Bu durum Jin'i biraz kızdırsada fazla belli etmedi.
~
Jin: Geç cevap verdiğim için üzgünüm.Chicho: Şuan sana cevap vermek istemezdim ama sıkıldığım için cevap veriyorum. Bil istedim.
Jin: Bende sana yazmak istemezdim ama yazdım işte.
Chicho: Herneyse pembe çocuk bana kendinden bahset.
Jin: Adım Jin. Bence bu kadar yeterli.
Chicho: Hangi yemekleri seversin, en sevdiğin şarkı, en sevdiğin film, en sevdiğin kitap... Merak ediyorum.
Jin: Bunları cevaplayınca beni tanımış olmucaksın Chicho.
Chicho: Umrumda değil sadece merak ediyorum.
Jin: Belki okuluna geldiğimde söylerim :)
Chicho: Haha çok komiksin pembe çocuk.
Jin: Belkide ciddiyim anonim bunu bilemezsiniz.
Chicho: Okuluma gelmeyeceğini ikimizde biliyoruz ㅋㅋㅋ
Chicho: Hem daha bana bir fotoğrafını bile atmadın birde okuluma mi geleceksin pembe çocuk ㅋㅋㅋ
Jin:
Chicho: Tanrım. Sen ciddi misin?
Jin: Belki.
Chicho: Şimdilik sana inanmayı seçiyorum.
Jin: Sana kendim ile ilgili bir bilgi vereyim mi Chicho?
Jin: Senden büyüğüm ㅋㅋㅋ
Chicho: Senden bir yaş büyük olmayı dilemiştim halbuki...
Jin: Neden? Sana noona demem için mi? ㅋㅋㅋ
Chicho: Tabiki de evet noona denmesine bayılırım.
Chicho: Şaka yapıyorum noona, oppa gibi kelimelerden nefret ederim ㅋㅋㅋ
Jin: Yine gitmem gerekiyor.
Chicho: Sürekli gitmen gerekiyor. Bu çok can sıkıcı pembe çocuk.
~
Jisoo sebebsizce pembe çocuğun attığı fotoğrafa bakıp duruyordu ve o gerçektende yakışıklıydı. Artık onun sesinide merak ediyordu. Onu daha yakından tanımak, sürekli onla konuşmak istiyordu. Ama bunları istememesi gerekirdi çünkü o sadece alay etmek için yazdığı birisiydi, daha fazla yazmamalıydı ama içinden gelen ses Jisoo'ya sürekli ona yazmasını diyordu. Jisoo yine içinden gelen sesi dinledi ve pembe çocuğa yazdı.
~Chicho: Pembe çocuk neredesin?
-Yarım saat sonra-
Jin: Çalışıyorum Chicho.
Chicho: Nerede?
Jin: Bir şirkette.
Chicho: Ne iş yapıyorsun da sürekli çalışıyorsun pembe çocuk?
Jin: Dans, vokal eğitimi...
Chicho: Neden bunları öğreniyorsun?
Jin: Hayallerim var Chicho.
Chicho: Pekâlâ pembe çocuk hangi şirkettensin peki?
Jin: Herhangi bir şirketteyim, boşversene . Sen neler yapıyorsun?
Chicho: Cevap vermek istemeyince hemen konuyu değiştiriyorsun pembe çocuk ㅋㅋㅋ
Jin: Herneyse. Soruma cevap vermedin Chicho.
Chicho: Bende hayallerim için çok çalışıyorum.
~
Jisoo pembe çocuğun çıkış yapmak için çalıştığını anlamıştı. Onunla konuşmaması gerektiğini şimdi daha iyi kavramıştı ama bu umrunda değildi. Jisoo pembe çocuk ile konuşmayı seviyordu ve konuşmaya da devam edecekti.
YOU ARE READING
Pink Blogger
Fanfictionpinkblogger: Seni görmek istiyorum. Anonim: İmkansız şeylerden söz etmeyelim. +Jinsoo+