+3+

45 8 5
                                    

Bir gün geçmesine rağmen anonim hâlâ yazmamıştı. Eğer anonim bir saat içinde ona yazmazsa Jin ona yazacaktı ve bir saat çoktan geçmişti. Jin daha fazla dayanamadı ve yazmaya başladı.
~
Jin: Hey! Anonim neden hâlâ bana yazmadın?

Anonim: Üzgünüm pembe çocuk bu sıralar fazla meşgul ve yorgunum.

Jin: Ne yapıyordun da bir gündür bana yazmadın anonim?

Anonim: Sakin ol pembe çocuk ㅋㅋ Gelecekte benle konuştuğun için şanslı hissedeceksin ㅋㅋㅋ

Jin: Nedenmiş? İdol veya harika bir iş sahibi falan mı olacaksın ㅋㅋ

Anonim: Alay etme pembe çocuk. Gelecekte öğreneceksin ㅋㅋ

Jin: Herneyse anonim.

Anonim: Sence de fazla sevimli değil miyim?

Jin: Neden bana fotoğraf atıyorsun? Kötü bir insan olabilirim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jin: Neden bana fotoğraf atıyorsun? Kötü bir insan olabilirim.

Anonim: Atmak istediğim için atıyorum pembe çocuk ve sen kötü bir insan değilsin.

Jin: Bunu nereden biliyorsun?

Anonim: Altıncı hislerime çok güveniyorum pembe çocuk.

Jin: Saçma.

Anonim: Pembe bloğun daha saçma ㅋㅋ

Jin: Bunu anonim birisi diyor. Komiksin anonim. Bana gerçek hesabını vermenin zamanı geldi.

Anonim: Buna ben karar veririm pembe çocuk.

Jin: Herneyse.

Anonim: Nasılsın?

Jin: İyiyim.

Anonim: Ne yapıyorsun?

Jin: JK ile oyun oynuyorum. Neden bana bu soruları soruyorsun bu halin garip.

Anonim: Ne yaptığını, nasıl olduğunu merak ettim pembe çocuk.

Jin: Merak etmene gerek yok. Hey artık sana anonim diye seslenmek istemiyorum. İsmin ne ?

Anonim: Bana Chicho diyebilirsin pembe çocuk ㅋㅋ

Jin: İsmin Chicho değildir umarım anonim.

Anonim: Takma adım ㅋㅋㅋ

Jin: Takma adın sevimliymiş Chicho.
~
Jisoo pembe çocukla nasıl normal konuşacağını Jendeuk'a sormuştu  ve oda " Ona nasılsın de veya ne yaptığını sor Chicho, normal insanlar genelde böyle sohbet ederler."  demişti bilmiş bir tavırla. Pembe çocuğa yazarken aklına bu cümleler geldi ve bir anda nasıl olduğunu sordu. Konuşmanın normal olması gerekirken pembe çocuk  Jisoo'ya garip olduğunu söylemişti. Sanırım diğer insanlara göre normal olan şeyler Chicho için garipti.

Pink BloggerWhere stories live. Discover now