Jisoo ertesi gün Jendeuk ile kahvaltı yaparken birden çatalını masaya bıraktı. Jendeuk, Jisoo'nun bu hallerine alışık olduğu için pek şaşırmamıştı. O yüzden yemeğini yerken sakin bir şekilde " Yine ne oldu Chicho. " dedi.
Jisoo ise ondan da daha sakin bir şekilde " Sana birisi 'sen güzelsin' dese ciddiye alır mısın?" diye sordu.
Jendeuk ise "Ciddiye alınacak birisiyse alırım." dedi.
Bu söz üzerine Jisoo biraz düşündü. Jisoo nasıl pembe çocukla alay ediyorsa oda onunla alay edebilirdi. Bu yüzden ciddiye alınacak birisi değildi. Onu ciddiye almamaya karar verdi.
~
Anonim: İltifatın ile nirvanaya ulaştım. Teşekkürler pembe çocuk ㅋㅋㅋJin: Herneyse anonim.
Anonim: Sanırım ters tarafından kalktın ㅋㅋ Bugün nasılsın pembe çocuk?
Jin: Doğrusunu söylemek gerekirse güne sinirli başladım.
Anonim: Neden? Ne oldu?
Jin: Sana anlatmak istemiyorum.
Anonim: Senle alay ederim diye mi korkuyorsun pembe çocuk ㅋㅋㅋ
Jin: Tanrım! Benle alay etmenden neden korkayım anonim?
Anonim: O zaman söyle.
Jin: Herneyse. Bugün sen nasılsın anonim?
Anonim: Konuyu değiştirdiğinin farkındayım. Mutluyum pembe çocuk.
Jin: Neden sürekli bana pembe çocuk diyorsun? Sakın bloğum pembe diye öyle söylediğini deme ㅋㅋ
Anonim: Bloğun pembe olduğu için öyle demiyorum tabiki de...
Jin: Peki neden anonim?
Anonim: Sadece şaka yapmıştım pembe çocuk. Bloğun pembe diye sana öyle sesleniyorum ayrıca pembeyi sevdiğin ile ilgili bir post gördüm ㅋㅋㅋㅋㅋ
Jin: Yazdığından beri beni sinir ediyorsun anonim.
Anonim: Bu umrumda değil. İnsanlarla uğraşmayı seviyorum ㅋㅋㅋ
Jin: Herneyse gitmem gerek.
Anonim: Hey! Nereye gidiyorsun pembe çocuk?
~
Jin telefonunu kapatıp pratik odasına girdi. Aslında sinirlendiği şey komikti o yüzden anonime söylemek istemedi. Sabah kalktığında en sevdiği oyuncağı yatağında yatan Hoseok'un yanında görünce sinirlenmişti. Eğer bunu anonime söyleseydi onun dilinden düşmeyecekti bunu biliyordu.
~
Anonim: Sana diyorum pembe çocuk! Heyy!Anonim: Neden mesajlarıma bakmıyorsun?
Anonim: Pembe çocuk!
Jin: Ne diyorsun anonim?
Anonim: Tanrım! Sonunda yazdın. Nasılsın diyecektim pembe çocuk ㅋㅋ
Jin: Ciddi misin? Keyifliyim anonim ama yine gitmem gerek.
Anonim: fffff peki görüşürüz pembe çocuk. Sanırım fazla meşgulsün.
YOU ARE READING
Pink Blogger
Fanfictionpinkblogger: Seni görmek istiyorum. Anonim: İmkansız şeylerden söz etmeyelim. +Jinsoo+