Tanıtım

630 67 93
                                    


"Bu görev için çok çalıştım!" Duyduğu şeyle kan beynine fışkırmış, elini masaya vururak, yerinden kalmıştı Baekhyun. "Gecemi gündüzüme katıp hayatımı o gezegene adadım! Bana bunu yapamazsınız." Kimsenin yaşça ondan büyük olması onlara karşı çıkmasına engel değildi. Ona bir söz vermişlerdi ve şuan görevden alındığını, onun yerine başkasının gideceğini söylüyorlardı. Şakanın bile dozu vardı.

"Bay Byun, haddinizi aşıyorsunuz. Lütfen yerinize oturun." NASA genel başkanı sakin bir şekilde konuşup, sonrasında eliyle oturması işaretini verdi. Şuan yeni keşfedilen gezegeni araştırmak için gönderilecek kişiler açıklanıyordu. Sadece 4 kişi gidebilecekti. Baekhyun; adının söyleneceğine emin olduğu için rahat bir şekilde oturuyordu fakat kendi adını duymamıştı. O füzeyi kendi başına uçurur giderdi, kendinden oldukça emindi ama burada 3. Senesi olduğundan mıdır bilinmez, herkes hâlâ ona acemi gözüyle bakıyordu ve güvenmiyordu.

"Ben oraya gideceğim bana söz verdiniz!" Başkanın dediğini duymamış gibi konuşmaya devam etti.

"Bu yüzden kaybediyorsunuz Bay Byun," başını olumsuz anlamda sallayıp devam etti ak saçlı adam, "Sizin yerinize Park Chanyeol gidecek, şimdi yerinize oturun yoksa buraya bir daha adım atma hakkınız olmayacak!" Oldukça sinirlenmişti, her iki tarafta.

"Ben bunu kabul edemem!" Baekhyun susmuyordu. Bunu hak ettiğini düşünüyordu. O insanlardan soyutlanmış, hayatını uzaya adamış 27 yaşında bir gençti. Buraya oturup giden kişileri takip etmek istemiyordu.

"Fırlatma 2 hafta sonra cuma günü gerçekleştirilecek. O zamana kadar kendinize iyi bakın." Bayan Cooper söyledikten sonra kimse Baekhyun'un dediklerini umursamadan kalkıp gitmeye başlamıştı.

Bu iş için bekliyordu fakat insanlar hiç adil değildi. Bir de sorarlar; uzaylılar varsa neden hala dünya'ya uğrayıp selam vermiyorlar diye, uzaylılar o kadar galaksi ve gezegen arasından geçip neden böyle insanların bulunduğu bir gezegene gelsinler ki!?

Merhaba arkadaşlaar

Hikaye dünyamızda geçemeyecek çok güzel bir kurgu düşündüm umarım destek olursunuz<3

Hoşçakalın 💕

Hikâyeyi düzenleyip tekrardan paylaşmayı düşünüyorum, 2 saattir yani xjbxjx neyse 💚

Not Enceladus, Its AndromedaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin