0.1

3.5K 214 55
                                    

19.06.2016

Sevgili Shi Yoon,

Bugün neden selamımı almadın?

Sınıfa giderken seni gördüm. Beni izliyordun. Ben de selam vermek istedim. Sana el salladım ama sen, sana olduğunu anlamadın. Hatta arkana bakıp biri var mı diye kontrol ettin. O sırada arkanda arkadaşım vardı. Sanırım ona el salladığımı düşündün. Sonra yüzüme bakmadın çünkü.

Aslında biraz utandım ve üzüldüm ama durumu bozuntuya vermemek için yoluma devam ettim.

Ahh, neyse. Sana söylemek isteyip de söylemeye cesaret edemediğim birçok şey var. Bu yüzden içimde sakladıklarımı bir dost misali bu kağıtlara aktaracağım. Umarım beni dinlerler.

Her şeye rağmen bilmeni isterim ki aşk için her zaman umudum var Shi Yoon. Beni sevmen için her zaman umudum var.

Geçerken kalbime uğraman dileğiyle..

-Min Yoongi

******

'Letters to BTS' serisinin ilk kitabı olan 'Hope For Tomorrow' ile bağlantılıdır.

Hope For Tomorrow'da Shi Yoon, Yoongi'ye mektup yazıyordu. Bu kitapta ise Yoongi'nin Shi Yoon'a olan mektuplarını okuyacakasınız.

Shi Yoon ve Yoongi'nin mektup tarihleri aynı olacak.

Kitabı bugün yayımlamamın nedeni bugün çok değer verdiğim bir insanın,Yoongi'nin, doğum günü olmasıdır.  Yoongi'nin yeri bende çok ayrıdır. Aslında saat 18.00 da yayımlayacaktım kitabı ama o saatte müsait değildim. Ben de Türkiye saatiyle 00.00 da yayımlayayım dedim.

Şimdi bir sürü şey yazardım ama içimdekileri buraya döküp başınızı şişirmek istemiyorum :D Doğum günün kutlu olsun kalbim, seni çok seviyorum~

İlk kitap kadar güzel olacak mı bilmiyorum ama umarım beğenir ve desteklerinizi esirgemezsiniz.

İsterseniz diğer kitaplarımı da okuyabilirsiniz.

Sağlıcakla kalın.

норе fог lоvе | муgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin