20.06.2017
Shi Yoon,
Neden bu kadar masumsun? Ve korkak? Ve.. güzel?
Ayrıca neden eteğin mini?! Hayır, mini giymen benim için sorun yaratmıyor. Özgürsün, istediğin her şeyi giyebilir, istediğin her yere gidebilir, istediğin zaman evine dönebilirsin. Toplum ne kadar sorunku olsa da sen bir kadınsın, en önemlisi bir insansın. Ama dediğim gibi toplum -daha çok erkekler- biraz sorunlu.**
Örneğin bugün dövdüğüm çocuk sana sarktı. Ama sen duymamazlıktan geldin ya da gerçekten duymadın. Bilmiyorum ama o söylediği sözler hiç hoş değildi. Ben de dövdüm.
Kavga sırasında elindeki peçeteyi sıkıyordun. Ve endişeliydin. Neden korktun? Dayak yiyeceğimden mi, onu döveceğimden mi? Umarım benim için endişelenmişsinidir Shi Yoon. Sadece benim için endişelen, olur mu?
Kavgayı pek sevmediğini biliyorum. Özür dilerim.
Umarım bir gün, kavga ettiğim için beni azarlarsın ve kendime dikkat etmemi söylersin. Beni önemse Shi Yoon.
-Min Yoongi
**Belki 'Dünya Kadınlar Günü' dündü ama neden sadece bir gün için kutlayalım ki bunu. Bugün de kadınlar günü, yarın da ve ertesi gün ve sonraki günler..
Bir kadını ortadan ikiye böl,
yarısı annedir,
yarısı çocuk.
yarısı sevgili,
yarısı aşk.
●Cemal SüreyaKadın her şeydir. En önemlisi de bir insan. Umrunuzda değilse bile nefes aldığı için, canlı olduğu için saygı duymak zorundasınız.
Tecavüze uğrayan, hakaretler edilen, dövülen, çocuk yaşta, oyuncaklarıyla oynaması gerekirken evlendirilen, hatta tecavüzcüsüyle evlendirilen ve daha sayamayacağımız kadar acı çekmiş olan kadınlar var. Nice Özgecan'lar var. Ve bitmiyorlar.
Çünkü erkeğin çükünü kutsarsanız elbette başınıza bela olur.
Ahhh ah söylenecek, sitem edilecek o kadar çok şey var ki..
Kadınlar gününüz kutlu olsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
норе fог lоvе | муg
FanfictionAşk için her zaman umudum var Shi Yoon. Beni sevmen için her zaman umudum var... 'Hope For Tomorrow' ile bağlantılıdır. ~09.03.2017~