Było fajnie w Hogwarcie.
Zjadła bym ciasto!!!!!!!
- Spierdalaj teddy!!!! Krzyknęłam i zakopałam misia w jądrze ziemi.
- Hej peppa co dziś robimy? Zapytała Suzy.
- Eeeeeeeee a może zapasy!!!!! Krzyknełam.
- Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! Wrzasneła że az mi szyby w ryjku popękały.
Poszłam po kisiel niestety lamorożec Andzej nie miał kiślu za to miał marchewki.
- Dobra tę nazwiemy Marysia. Wskazałam na marchwkę.
- A tę Marysia a tamtą Marysia😊. Powiedziała Suzy.Magia czasu kurwa!!!
W pierwszym rogu stoi zapaśnicza ŚWINKA PEPPA!!! Krzykną mały Ronald Królik walić to że miał 2 lata i nie umiał mówić.
A w drugim rogu nasz Pedro Kucyk!!!- O ne to Pedro poniacz. Krzyknełam i wzięłam Marysię do ręki!!!
- To ty brokuło!!! Powiedział z szyderczym uśmiechem.
No nie tego było za wiele może mnie wyzywać od:
- suk
- parówek
- dźwiek
- Deski
- Maki Paki!!!!
Ale brokuł toż to honor niszczy.- Sam tego chciałeś Pedro.
Krzyknełam- MAGICZNY SUPER DUPER ATAK RÓŻOWEJ WATY CUKROWEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Krzyknełam znowu co ja mam z tym krzyczeniem na terapię muszę iść.
Pedra wypierdzieliło prze okno.
Za Pedra weszła Masza!!!!
- MEGA SUPER ATAK PĘDZLA!!!! Znowu krzyknęłam i zaatakowałam.
A teraz na ring wszedł Teddy!!!!!!
- Spierdalaj Teddy! Powiedziałam spokojnie.
- Piip! Powiedział.
- SUPER DUPER MEGA EKSTRA ATAK AFF AFF Z DODATKIEM KAMIENI SPIERDALAJ TEDDY!!!!
Cześć sorry, że mnie tak długo nie było ale wiecie szkoła testy itp. Do następnej części pa. Spójrzcie na zdjęcie w mediach.
SPIERDALAJ TEDDY!
CZYTASZ
Świnka Peppa i korytkowe zaklęcia!🐷
FanfictionCo się stanie gdy Peppa trafi do Hogwartu? Czy odnajdzie swojego brata? Który w chuj wie jak się tam znalazł? Czy Peppa pokona Grubego Pana? Tego nikt nie wie!