4

22 2 0
                                    


Pansiyona  geldiğimde bana sürekli dikkatli gözlerle  bakan  sakallı bir adam vardı.  Aldırış etmemeye çalıştım  ve kendime  bir oda buldum.  Odama çıkarken arkamdan  geldiğini hissedebiliyordum ya da ben öyle zannediyordum. Ben merdivenlerde yürürken  başka ayak sesleri de vardı sanki. 285 nolu kapıya geldim ve içeri girecektim. Ah, aptal  kafam! Anahtarı  almayı  unutmuşum.  Arkamı dönüp anahtarı almaya  gidecektim  ki, o adam sıkıca kolumdan  tuttu.  Demek ki yanılmamışım  , gerçekten arkamdan geliyormuş. " Sakın bağırma, sakin ol ." dedi. Zaten bağırmayacaktım  ama sakin olduğum için değil, korkudan  dilimi  yuttuğum  için.
"Gözlerime bak!" diye bağırdı.  Baktım.  Geçen gün gördüğüm denizin  rengiyle  aynı gibiydi  sanki gözleri.  İçimden, "Gençken  ne yakışıklıdır
kesin bu adam" dedim . Şu durumda düşündüğüm  şeye bak...
Kimdi  ,neyin nesiydi  bu adam bilmiyordum ama yaklaşık  beş dakika öylece bana baktı.  Herhalde  sapık olsaydı  gözlerime değil vücuduma  bakardı, diye düşündüm. Bu sessizliğin  ardından artık kim olduğunu sormam  gerektiğini  farkettim.
  " Se-sen  kim?"
Sen kimsin sorusunu  sormak bu kadar mı zordu ya  ? Hani sokaklarda  bağırmaya çalışırken ağzımdan bir
'cıyıltı' çıkmıştı ya , aynısı o an da oldu sanırım. 
Fakat bu kez gülmedim  kendime. Adam güldü,  sonra  uyuşan kolumu  bırakıp " Anahtarın bende, buyur. " dedi.
Ne yapmaya  çalışıyor bu? Pansiyon  görevlisine  falan da benzemiyor. 
Şu saçma hayatımda karşıma bir saçmalık daha çıkmıştı , haydi kolay gelsin bana! 

Hiçbir şey soramadan  anahtarı alıp  odama geçtim. Kapımı da derhal  kilitledim .  İçimdeki korkudan  beynim  çıkacak gibiydi.  Sabahın 4 'üne  kadar uyuyamadım.  Kafamda binbir  kurmaca  kurdum. Babam falan mı göndermişti  bu adamı? Yoksa babamın metresinin  kocası mıydı? Ya da gerçek  babam mıydı?  Saçmalık!  Babasızlıktan  önüme gelene baba diyecek kadar da delirmemeliydim. 
Ve öğlen saatlerinde  beni uyandıran  ses şöyle söyledi:
" Korkak kız, korkak olduğun kadar da uykucusun sanırım.  Kalk  bakalım bir şeyler  ye. "

Yine mi ? Yine mi bu adam ya?
"Derdin ne senin kardeşim!" dedim. Fuu,  sanırım fazla bağırdım.Bu kez de o benden korkmuş gibiydi. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umutsuz PapatyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin