Je ráno 6:30 a já se jdu vypravovat do školy, vstala jsem a namířila jsem si to rovnou do koupelny. Všimla jsem si že Naty ještě spí. ,,Naty? Vztávej.,, Snažila jsem se jí vzbudit, nereagovala. Přišla jsem k ní blíže, a začala sní cukat. Všimla jsem si že má na krku nějaký flek. Odhrnula jsem ji vlasy. ,,No jasný Natálo, hned první den ve škole si seženeš cucflek.,, Zaječela jsem. Naty se pak vzbudila a začala se smát. Nevím proč, ale smála jsem se taky.
*le outfit do školy*
Šla jsem ke skříni, podívala jsem se z okna, venku bylo krásně. Zvolila jsem si outfit s kraťasy
Oblékla jsem se a šla s Naty k autu. Naty na sobě měla velice odvážné oblečení, což se mi moc nelíbilo.
*le ve škole*
Normálně jsem přišla do třídy, a všichni se se mnou bavili, byli na mě hodní. Nejraději jsem měla asi Miu. Na češtinu jsem si sedla k ní, a celou hodinu jsme prokecaly.
M- Mia, S-sandra
S: Sleduješ YouTube?
M: jasně! Nejraději mám marwexe. On je strašně super, a ještě k tomu bydlí tady ve Znojmě, ale zatím jsem ho nepotkala..
S: aha, no já mám ráda Jirku Krále, MenTa a Gejmra a i marwexe no..Crrrrrrrrrrr!
Když po čj zazvonilo všichni zůstali sedět na místě, bylo divné ticho. Najednou Martin zakřičel: ,,heeeyj ty ta nová, Sandro? Tak ty chodíš s mawexem?,, Celá třída se na mě otočila a koukala se na mě jako na vraha. ,,Ne, kde si na to přišel?,, Řekla jsem úplně v klidu. ,,No já vás viděl spolu už 2x venku.,, Řekl s jistotou. Já si nepřála aby všichni věděli že se s Markem znám.. ale došla mi trpělivost! ,,Hele tobě není nic do toho s kým chodím ven. S Markem nic nemám a ani mít nechci, byla jsem s ním venku kvůli tomu že jsme řešili něco ohledně mé bývalé školy.,, Jak histerka jsem křičela. On mi na to odpověděl: ,,tak s Markem Jo?,, Už jsem ho ignorovala a chystala se opustit školu. Když jsem šla po chodbě, snad každý se mě ptal co s ním mám. Rychle jsem utíkala domů. Běžela jsem hned do pokoje Naty. Natka mi poradila, ať jdu s ním ven a vše mu řeknu.
ČTEŠ
Your hugs, is my drug ❤. w. Marwex
Fiksi Penggemarpříběh o dívce jménem Sandra. Sandra pochází z Plzně. bydlí tam od narození a má spoustu kamarádů. Má ,,nejlepší,, kamarádku Molly která se jako kamarádka nechová ale i přes to jí má Sandra velmi ráda. Sendy má ráda spoustu youtuberů, je to něco co...