Uzaylılar tarafından gerçekleştirilmiş 10 ilginç kaçırılma olayı | Üçüncü Türden Yakınlaşmalar
Bazı araştırmacılara göre uzaydan gelen yaratıklar yaklaşık 300 yıldır insanları kaçırmaktadırlar. İddilara göre yıllardır, bir ya da birden fazla insan dünya dışı varlıklar tarafından geçici bir süre alıkonulmakta ve farklı yerlerde yaşayan, birbirleriyle iletişim kurmaları hiçbir şekilde mümkün olmayan kişiler tarafından verilen detaylı kaçırılma raporları şaşırtıcı bir biçimde birbirleriyle tutarlılık göstermekte. İşte İngiliz UFO uzmanı Jenny Randles'ın kitabında yer alan birbirinden ilginç kaçırılma vakaları...
Dünya çapında ünlü İngiliz UFO uzmanı Jenny Randles (Türkiye'de de kitaplarından ikisi tercüme edilerek basılmıştır) en ilginç ve belgelenmiş uzaylılar tarafından kaçırılma ve yakın temas vakalarını anlattığı "The Complete Book of Aliens and Abductions" (Uzaylılar ve Kaçırma Olayları Üzerine Kapsamlı Kitap) adlı eserinde bu olaylara geniş yer vermişti.
1. TEATH, İNGİLTERE, 1645 :Pitt ailesinin yanıda hizmetçi olarak çalışan 15 yaşlarındaki Anne Jeffries evin bahçesinde tamamen şuurunu yitirmiş ve yerde acılar içinde kıvranırken bulundu. Genç kız kendine geldiğinde patronlarına yanına bir kaç küçük insana benzer yaratığın geldiğini, vucuduna dokunarak onu öpmeye başladıklarını anlattı. Daha sonra kızın başı dönmüş ve her şey kararmıştı.
Hizmetçi kız uyandığında kendini oldukça aydınlık bir yerde etrafında kendi tabiri ile "küçük perilerle çevrili" bulmuştur. Daha sonra yaratıklar genç kızı incelemeye başlamışlar ve özellikle de dikkatlerini üreme organlarına vermişlerdir– Karanlık ortadan kalktığında hizmetçi kendini bahçede bulmuştur.
2. SONG-Zİ XİAN, ÇİN, 1880: Çiftçi Yut Ten ağaçlar arasanda parlak cismi gördüğünde evine gidiyordu. Birden felce uğradı ve havalandığını hissetti. Etrafta büyük bir vınlama sesi vardı ve çiftçi kendinden geçerek bayıldı. Kendine geldiğinde bir dağdaydı. Aradan yaklaşık iki haftalık bir zaman geçmişti ve evinden 450 Km uzakta Guizhou Eyaletindeydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaksi Rehberi
Science FictionUzaylılar gerçek mi? Tabi ki gerçek Pramitlerin yapımından tutun II.Dünya savaşına kadar gezegenimizdeydiler.Part part her konuyu ayrıntılı ve bilimsel olarak işleyeceğim