Siham:
Yessss vandaag is de grote dag! Ik ga naar Tunesie!!!! Ik stond on 02:00 op want we moesten half 5 op het vliegveld zijn. Ik stond snel op en hoorde wat gerommel en gepraat beneden. Dat zijn vast me ouders. Ik pakte me kleding en liep de douche in. Ik liet het bad vol lopen en ging erin. Ik deed nog een bathbom van de lush erin en genoot verder. Na een dikke halfuurtje stond ik op. Ik droogde me af en smeerde me in met zwitsal ik deed een handdoek om en liep naar mijn slaapkamer. Hmmm ik deed open en stond te bedenken wat ik aan zou doen. Ik pakte een zwarte skinny jeans met knie gaten en een witte offshoulder tuniekje. Dus zo een truitje zonder schouders en die ene ding bij je nek. T witte tuniekje had knoopjes en was gemaakt van satijn. Heerlijk stof dus! (Zie omslag zoiets dus) ik pakte een witte choker en een zilvere horloge. Ook mijn witte MK instappers deed ik aan. Nu nog me haar en make up! Ik deed me haar in 2 franse vlechtjes dus die vlechtjes die van boven beginnen. Ik deed een Fandation op die ik van de primarkt heb. Ik deed een beetje rode chanel blush en mascara. Als finishing touch deed ik nog knalrode mac matt lipemstift op. Een beetje ALIEN parfum and im done! Me koffers zijn btw al ingepakt. Ik nam 2 witte koffers en mijn Zwarte givengy tas. Daar stopte ik mijn basic dingen in en een beetje snoep want soumaye deelt sws niet met eten in het vliegtuig. Ik liep naar beneden en zag me ouders. "Sbah el geir mama en papa" zei ik. "Sbah el geir Siham" zei me pa. Me ma gaf me een kus en ik vroeg waar de rest was. "Nou Soumaya is net wakker want ik hoorde haar harde wekker al vanaf beneden" zei me ma. Haaha typisch Soum dacht ik. Ik knikte en zei dat het oke was. Ik liep de keuken in en zag dat er nutella was in de koelkast. Wollah dat is zo bae he. Ik nam een wafel en smeerde daar nutella op. Deed een beetje aardbeitjes erop en wat poedersuiker. Yummm ik nam een glas Chocolade melk en liep naar de woonkamer. Ik deed netflix aan en keek alvast mijn serie. Teen wolf. Ik nam mijn iphone en zag dat ik een appje had van mijn bestevriendin fatima. Mensen ik kan met iedereen opschieten maar Fatima is echt mijn beste vriendin. Ik ken haar al sinds de kleuterklas echt bizar dat we na 19 jaar nog samen zijn. Ik opende het appje en kreeg automatisch een bigsmile op me face. "Hey liefje. Ik wens je een fijne reis habiba. Ik wil dat je geniet. Misschien kom ik een week na jou naar Tunesie met mijn fam maybe zelfs eerder! Mhm schatje wees voorzichtig en Triq salama! ❤❤(Fijne reis) ".(Hier boven zie je Siham)
Ik antwoorde met: "awh dankjewel moppie! En ja ik zou het echt leuk vinden als je komt! Anders ben ik zo lonely met mijn irritante nichten ugh. En ik doe zeker voorzichtig! Ik app je als ik aangeland ben! Loveyou xoxo" en verstuurd!Na 5 minuten hoorde ik Soumaya van de trap komen.
JE LEEST
Behind My Mask
Actionhet verhaal gaat over de famillie tebassi ze waren eerst een trotse tunesische famillie maar dan komt soufian de oude vriend( van achmed de vader).achmed draagt een lange verleden mee maar wat als dat alles weer word herhaalt? hoe zullen zijn kinder...