4

45 3 2
                                    

Siham:

We waren al aangekomen
En hadden de auto geparkeerd.
"Yo mon Frerè!" Schreeuwde Jouad en liep naar een jongen toe. We volgden Jouad en hoe dichterbij ik kwam bij de jongen hoe knapper hij werd. Oke wauw ik kan overdrijven maar hij is zo mooi mashallah. Hij droeg een blauwe jeans broek met scheuren en een hermes Riem erop. Daarboven Combineerde hij een Witte blouse waar je zijn mooie Buikspieren kon zien. Hij had een breed postuur dus. Ook droeg hij een Zwarte Jacket aan en Rode MK schoen. "We matchen een beetje" dacht ik bij mezelf. Hij had volle roze lipjes een getint huidje zonder enige Vuil(puistjes.vlekken etc.) Ook had hij hele licht bruine ogen het neigde een beetje naar Licht groen grijs. Zijn baardje is ook niet te missen met zijn mooie witte rechte tanden. Zijn kapsel die in model is gebracht zag er ook top uit. Ik keek hem voorzichtig aan. "Hey Achraf" zei hij. Zijn stemmmm zo sexyyy. Mijn ouders waren al binnen btw. Soumaye zat met een milka reep netflix te kijken op een bankje met oortjes. Junk. Toen ze ons opmerkte zwaaide ze met haar gekke hoofd vol chocolade. Dat kind word nooit groot. Back to the point. "Hey Siham" zei ik en schuddr zijn zachte handen. Hij kneep er lichtjes in. "Hoe gaat het achraf" zei jouad. "Hmdl gaat goed. En wanneer zie ik je weer" vroeg die. "Komt goed kom je niet naar Tunesië?" "Jawel, maar eerst moet ik me Algerijnse Paspoirt regelen" zei die. Hmm algeriin dus. Ik zag vanuit me ooghoek dat ie me aankeek ik zat een beetje op me telefoon. "Nou hier is me nummer bel me maar als je tijd hebt" en jouad gaf zn nummer. "Moet ik ook niet uh die van jou hebben voor t geval dat uh jouad niet opneemt?" Vroeg achraf met een rood hoofdje. Awh. "Uh ja hoor" en ik gaf hem mijn nummer. Ik keek beschaamd naar de grond. "Mohim ik vertrek zo ik spreek je!" Zei Jouad. Hij zei dat het goed was. "Dag Siham" zei hij met een knipoog. Ik smolt en keek glimlachend weg.

We zaten in de vliegtuig

Behind My MaskWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu