2

66 4 1
                                    

Soumaya:

"YO WE ZIJN OP AVONTUUR JA ZOLANG HET DUURT ALLES WAT WE DOEN IS PUUR VRAAG DIE BOYS IN SU"

(Jonna fraser- 5 shows)

Dat was dus me wekker. Oepsss ietsjes te hard 😳. Ik stond op en liep gelijk naar de badkamer met de gedachte dat ik vanmiddag aan zee lig in Tunesie! Whoopwhoop! Ik had geen zin in bad dus nam ik een douche. Ik zette mijn harde muziek op en ging los in de douche. Kan dat wel? Mhm k moest chi wahed uur wachten op die goeieeee watertempratuur. Jullie begrijpen wat ik bedoel hoop ik. Mohiem ik deed  UN REBEAU  UNE FRANCAISE- HABIBI op echt een leuk nummer. na een lekkere lange warme douche liep ik uit de douche cabine. Ik pakte mijn badjas en liep naar de kleding kast. Kijk siham heeft een inloopkast en ik heb 2 kledingkasten 1tje met jurken dus echt bruiloften enzo en de andere dagelijkse etc. Ik deed weer muziek op BEYONCE-DRUNK IN LOVE echt een heerlijk nummer. Ik had geen sin in chickie chiekie kleding dus koos ik voor een zwarte Nike Pak. Het zit lekker en is gwn mooi dusja why not? Ik deed onder me pak nog Nike Airmax 2017 wit aan. Ik wou geen Nike Tech Fleece aandoen want die vond ik wat te dik. Mohiem ik nam mijn Zwarte LouisVitton Rugzak en Vulde die met allemaaallll eten. Jullie weten niet heb wahed Pizza in me koffer😏 ik stopte 8 milka repen. 1 tonnyChoclony 2 zakken haribo mix. 1 maom mix. 3 pakjes kauwgom waarvan 1 bubbelisious is. 3 cola blikjes 2 energys 1 redbull. 2 oreo witte chocola en melk chocolade. 2 zakken Doritos bitz blauw en rood. 1 rode lays chips want die is kkr lekker. Zal ik nog doorgaan? Jaduhh. Oke dus ik pakte nog 1 kruidvat zak snoep die ik heb gevuld. Jullie weten niet heb cupcakes in mijn koffer. Plus ik had 2 chocomelk en Pringles chips in me tas gedumpt. Wollah ik begrijp niet wrm hun mij dikzak noemen wollah. Mijn figuur is zo mooi abla.
Hmm er mist iets in my tas🤔🤔 oke ik weet t al. ZURE MATJES!  Odee kkr man ben vergeten. Ugh. Misschien heeft Jouad wel.  Oke ik was na wahed half uur klaar met mijn rugzak vullen. Geen zin  in handtas. Ik deed CHANTU in me krullen en stopte de pot in mijn Matt zwarte koffer. Zwart is me lievelingskleur gappies. Ik deed wat blush en lipgloss op me lippen. Heb geen make up nodig ben kaulo lekker. Ik pakte me koffer en liep naar beneden. Me gsm en shit had ik al in me tas dusja. Beneden trof ik Siham op de bank met netflix. Ik begrijp niet hoe jullie alles kunnen volgen wellou leven? (So naar iedereen die series kijkt!) "Goodmorning bitch" zei ik. "Morguh" zei ze. Ik ging naast dr zitten en we praatte wat bij. Ik opende me tel en belde gelijk Karima op. Beter dat ze opneemt. Ik keek naar de tijd. 03:39 hmm.

(Hier boven zie je soumaya)K=karimaS=soumaya

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Hier boven zie je soumaya)
K=karima
S=soumaya

Ik belde dr 3x uiteindelijk nam ze op.
K: HMMM wat is er?
S: KIFESH wat is er? Ik ga zo naar tunesie eh slet
K:oke?
S:wyww heb je stompen nodig
K= hahaha grapje bitch. Fijne reis ik kom ook met fatima naar tunesie he. Niet lekker doen en fix wahed boy.
S: Hahaha grappiggg MOB wat denk jij?
K: je zegt MOB maar je word tochh verliefd
S: AHAHA we zien wel.
K: mhm bel mij als je bent geland schat
S: saff dikzak
K: hahahaha hahahagaga dikzak? Weh je hebt sws hele appie in je tas
S:nee man. Haha ik heb hele Jumbo
K: bruh ik ga verder slapen. Ik droomde net dat ik beyonce was moet jij verpesten. HAHA ttiq salama baby!
S: saff mop bye k bel jou x

En we hangde op.
Siham: wie was dat?
"Dat was karima"
Siham: o oke ga iets eten dan maak ik Jouad ff wakker.
"Oke baas" ik liep de keuken in en pakte een bakje met yoghurt. Ik deed wat muesli erin en aarbeitjes.
Ik vulde een glas met Sinaasappel sap en liep terug.
Ik plofte op de bank en las mijn wattpad verhaal. Ik hoorde mijn moeder binnenkomen samen met mijn pa. "Hoi mama!"  "Weh rustig ik weet ben kim kardashian maar chill. Is ochtend" hahaha ik ging helemaal losss. " hahaha ja saff e yema jij bent Kim K en papa is Kanye west." Zei ik. "Kanye west? Nee ik ben achmed North jaduhh dabdab" "HAHAHAHA  ik kan niet meerr Hahahahah" lachde ik. Siham was er al intussen ook bijgekomen en ging helemaal stuk. "Weh hahahah hahaah van waar heb je dit geleerd. Ik ga losss" zei ik. "I dont ie know waar ik heb geleerd" zei me pa. HAHAHHA rare tunees.  But i love him. Ik ben echt papa's kindje Siham ook. Jouad weer niet. Nadat we waren uitgelachen en me pa de koffers in de auto had gestopt vroeg ik waar jouad was. "Hij is douchen" zei Siham. Oke dan maar eten en tv kijken want om 4 uur moeten we echt de deur uit.

Behind My MaskWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu