Klaasje
Na de show gaan we naar een restaurant. Het is helemaal afgezet voor ons, zo ontzettend lief! Hanne besteld een pizza, en ik daarna ook, voor Marthe en mij. We houden allebei van dezelfde soort pizza. Echt toevallig. 'Hier.' Zeg ik met een knipoog als ik Marthe een pizza geef. Ik zelf eet maar de helft. Ik kijk naar Marthe, hoe ze eet. Ze is zo schattig. Ik schrik. Hoe kan ik dat denken? En hoe zit het dan met Max? Opeens krijg ik een appje. Van Max.. Het is uit. Dat is alles. Vreemd genoeg boeit het me niet. Wie was dat? Vraagt Hanne nieuwsgierig. Max, antwoord ik. Hij maakt het uit. Ik grijns. Dan loop ik naar het toilet. Ik moet het mezelf toegeven... Ik vind Marthe leuk! Maar ik houd het hoe dan ook geheim!
Hanne
Klaasje is weg, en ik zit alleen met Marthe. Ze is stil.. Marthe? vraag ik. Wat is er eigenlijk met Klaasje? Zodra ik de naam Klaasje zeg wordt ze zo rood als een tomaat! Ik kijk haar even aan. Marthe? Wat is er? vraag ik haar. Niets hoor, antwoord ze.' Ik ga naar huis'' , zeg ik dan. 'Ik kan niet tegen mensen die dingen verbergen.' Nee wacht! Zegt Marthe meteen. Ik lach vanbinnen. Marthe heeft er nooit tegen gekund als mensen weglopen van problemen. Klaasje is ondertussen ook naar huis. Kom, zeg ik tegen Marthe en ik neem haar mee naar mijn huis. 'Marthe komt zo.' App ik Klaasje. Ze ziet het niet eens.
JE LEEST
K3... Problemen (voltooid)
FanfictionK3 is ondertussen heel goed op weg om NOG EN NOG beter te worden.... Alleen, wat is er toch met Marthe? NIET KOPIEREN