DİRENİŞ

91 1 1
                                    

20 Ağustos 2032

3.dünya savaşı baş gösterdiğinde kimse ne tür silahlar kullanılacağını bilmiyordu. Sonuçta devir teknoloji devri öyle değil mi? Tam 37 ülkenin katıldığı uluslararası yaşanabilecek en büyük savaş yaşanıyordu ve hiç bir taraf barışa yanaşmıyordu. Amerika savaşta yine kendini göstermiş, savaşı kendi lehine çevirmişti. Dünyanın en güçlü ülkesi olduğunu düşmanlarına kanıtlama çabasına girmiş, hiç bir şekilde geri adım atmıyordu. Ben kim miyim? Ben Los Angeles'da 21 yılını geçirmiş bir amerikan vatandaşıyım. Savaşla ilgili Amerika hükümetinin eli silah tutan her vatandaşı savaşa katılmaya zorladığıni ve radyodan öğrenebildiğim kadarını biliyorum..

Ben Rachel. Kız kardeşim ve babamla Los Angeles'ın unutulmuş bir yerinde, unutulmuş bir kasabada yaşıyoruz. Annem 16 yıl önce kız kardeşimin doğumunda hayatını kaybetti. Babamın bir avcı olması bizim etcil olmamızı gerektirse de kız kardeşim her zaman vejeteryan olmayı tercih etmiştir. Kız kardeşimin görünüşü bana her ne kadar benzese de aslında birbirimizden çok farklıyız. Ben daha çok babama benzerim, beni kendisi gibi eğitmiştir her zaman. Ok kullanmayı öğretti bana. Yayı tutuşumu, bir silahı nasıl ateşleyeceğimi öğretti babam bana. Ben de onun gibiyim, acımasız bir avcı. Fakat kız kardeşim her zaman anneme benzemiştir. Babam ona sürekli avlanmayı öğretmeye çalıştı fakat o bir hayvan sever. O hayvanları yaşatmak için besler. Onları iyileştirir ve asla incitmez. 

MULTIMEDYA : RACHEL

Korku hikayelerini sevenlerin bir göz gezdirmesini tavsiye ederim. :) Hikayemin bu kısmını okuyanlar savaş konulu olduğunu düşünebilirler fakat hikayem savaşta biyolojik silah kullanılmasıyla insanların geldiği durumu anlatıyor. Yanlış hesaplanmış bir biyolojik silah sonucu zombiye dönen insanları ve hikayemizin ana kahramanı Rachel'ın bu durumla baş etmeye çalışmasını anlatıyor. Umarım hoşunuza gider. :):)

DİRENİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin