kapitola 3.

54 5 0
                                    

Marry Postnová:Proč to chceš vědět?

Emilyy: Protože jste mi napsala, ale já vás neznám

Marry Postnová:Já tebe ano

Emilyy:A odkud?

Marry Postnová:To se brzy dozvíš

Emilyy:A proč mi píšete?

Marry Postnová:NESMÍŠ JÍ ZBOURAT!!!

Hned jsem věděla o co jde. Nechtěla abych zbourala tu léčebnu. Ale skoro nic mi nedávalo smysl. Jak mi mohla psát, vždyť je mrtvá?! Píše ze záhrobí?! A má messenger :D?!
A proč nechce abych zbourala tu léčebnu?! Potom už jsem jí nic nenapsala a šla si konečně lehnout, ale moc sem se neprospala, protože jsem měla být za hodinu u Ádi. Vyšla jsem z domu směr Áďa. U Ádi jsme udělali referát a pak jsme se začali bavit o té léčebně...
Nejdřív jsem jí ukázala ty zprávy. Áďa tomu nejdřív moc nevěřila, ale pak se něco stalo. Cinkl mi telefon

Marry Postnová:Proč jí to ukazuješ?!

Nemohli jsme tomu uvěřit. Jak to může vědět? Je mrtvá a nebo není?! Sleduje mě? Měla jsem divný pocit. Dokonce i Ada. Myslím že už tomu začala věřit. Rychle jsem si Marry blokla a odhlásila se. S Áďou jsme se dohodli, že se tam musíme podívat, ale nevěděli jsme kde to je a báli jsme se tam jít sami. Pak mi zase cinkl telefon.

,,Marry Postnová? Vždyť jsem si jí blokla?!"
Klikla jsem na zprávu. Bylo tam všechno ohledně té léčebny. V kterém městě byla, adresa, fotky toho domu, kudy se tam dostaneme, byl tam dokonce i seznam pacientů. Adresu jsme měli, ale ještě jsme potřebovali někoho kdo by tam s náma šel. Já napsala Sébovi a Áďa Justinovi. Nejdřív nám ani jeden neodepsal, ale pak odepsali oba. A naštěstí souhlasili. Domluvili jsme se na zítra v 16:00 před mekáčem. S Áďou jsme byli strašně rády, že s náma někdo jde a ještě k tomu kluci takže super. 1:38 Áďa už spala, ale já jsem nemohla usnout.Nejdřív jsem přemýšlela že bych si mohla za ty peníze koupit svůj vlastní byt, ale to jsem teď nechtěla rozebírat. Vzala jsem si mobil a projížděla Fb. Pak mi došlo že mi Marry poslala seznam pacientů, strašně mě zajímalo jestli tam byla i ona. Najela jsem na zprávy, na chat s ní a na ten seznam, byla tam, ale nic se tam o ní nepsalo. Hned jsem šla na google a zadala její jméno, ale taky tam nic nebylo. Zkusila jsem zadat jméno té léčebny, ale nic. Řekla jsem si že už půjdu spát, ale cink mi telefon...

Pokusím se aby zitra vyšla čtvrtá kapitola

Asylum Kde žijí příběhy. Začni objevovat