“Sveicināts spēles dalībniek!
Ja esi izvēlējies sākt spēli, tad tev jāizlasa daži noteikumi, kuri palīdzēs tev vieglāk orientēties...” Kara jauna spēle, ko spēlēju sākas ar notiekumiem, tad ir lietotājvārds un parole, tad iepazīšanās par to, kā spēle spēlējama. Nekas interesants. Nelasot noteikumus uzspiežu, ka piekrītu tiem, lietotājvārdu ņemu tādu pašu kā parasti visās citās spēlēs – emma103, un parolē lietoju neloģisku burtu un ciparu savirknējumu – N2G5E69. Šī ir klasiskā cīņas spēle ko man ieteica draugs. Esmu diezgan liela geimere, jo man ir daudz brīvā laika.
Pastāstīšu nedaudz par sevi. Mans vārds ir Emma, varbūt to nojautāt jau no lietotājvārda, labi, bet pārējo jūs tik viegli nenojautīsiet. Man ir 19 gadi, eju 12 klasē. Draugs, ar kuru spēlēju spēles ir mans klasesbiedrs Markuss. Viņam ir 18 gadi, bet viņš ir tikai divus mēnešus jaunāks par mani. Es esmu viena no vecākajām meitenēm klasē. Mācos klasiskā skolā, man ir klasiska ģimene – mamma, tētis un vecākais brālis. Vel man ir kaķis, kas vienmēr ir manā istabā. Nekā īpaša. - Nu, tu ielādēji spēli? – Markuss prasa, mēs runājam pa skype, bieži to darām kad spēlējam. - Jā, bet man joprojām liekas, ka tā nav laba. – Es pasaku, nokritizējot viņa spēli. - Tev nekad nepatīk tas, ko es tev iesaku. – Markuss tēlotās dusmās pasaka un es pasmaidu. - Tā nav! – Es nosaku un Markuss auksti iesmejas. - Kā tad. Atceries Drego? – Viņš nosauc spēles nosaukumu, kas man noteikti nav patikusi. – To es ar tev ieteicu! Un Goel tev ar nepatika. – Viņš vēlreiz notēlotās dusmas saka. - Tu tak labi zini, ka tām spēlēm pat nebija sižeta, tik tukšas spēles. – Nosaku un paskatos pulkstenī. – Man jāiet, es apsolīju sev, ka šodien skriešu. Gribu paspēt pirms satumst. - Nuja, solījumu sev nevar lauzt. – Markuss pasaka un nomet zvanu.
Pie sevis pasmaidu un izslēdzu datoru. Kā tik pieceļot no krēsla, kaķis uzreiz paskatās uz mani. Viņš ir klasiskais melnais runcis no ielas, tomēr viņš man ir ļoti tuvs. Apģērbu legingus, tkreklu un krosenes un izeju no savas istabas. Lakijs uzreiz rikšo man blakus. Noskrienu no otrā stāva uz pirmo, atveru durvis un izeju ārā. Ielieku ausīs austiņas un sāku savu naksnīgo skrējienu.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jo Pasaule Var Mainīties
Misteri / ThrillerStāsts par spēli, kas izmainīja dzīves. Iedvesma gūta no "Zilā vaļa".