11

7 2 3
                                    

P.o.v. Roos

Ik word wakker, ik voel me zo moe en heb zo veel pijn, wacht hu, waar ben ik eigenlijk? Ik doe mij ogen nog iets verder open en zie Bram, ik probeer te praten maar het lukt niet, het lukt gewoon niet, dan loopt Bram weg. Even later komt er een vreemde man naar mij toe gelopen, dan val ik weer in slaap.

P.o.v. Bram

Ik zit naast het bed van Roos, en dan ineens langzaam zie ik haar ogen opengaan, eerst een klein stukje dan wat verder, ik zie dat ze probeert de praten maar dat het haar niet lukt, snel haal ik de docter om te zeggen dat ze wakker is!! Zodra de docter bij haar is, valt ze weer in slaap, ik denk ook dat ze heel moe is, ze heeft 3 dagen in coma gelegen, de rest van de klas is al naar huis, en Roos word zodra ze goed wakker is met een ambulance naar een ziekenhuis in Nederland gebracht, en ik blijf bij haar, ze ziet er wel lief uit, met haar lange, bruine, haren, ik heb er de afgelopen dagen veel mee gespeeld, ik mis haar wel, maar ik zie dat het laat is, dus ga ik maar slapen.

De volgende dag

Ik word wakker, snel ga ik een ontbijt bestellen want ik heb honger, dan ga ik onder dat ik aan  het wachten ben op mijn ontbijt bij Roos zitten, en ineens word ze wakker ik zie haar ogen opengaan, de ogen die ik zo lang niet heb kunnen zien. (ugh dit word te sappig snel weer verder) ze probeerd weer te praten maar het komt er moeilijk uit, je merkt dat ze nog moe is, zodra mijn ontbijt er is roep ik de docter, ik probeer Roos wakker te houden door tegen haar te praten, ookal praat ze niet terug, het boeit niet. Dan komt de docter, die zegt dat ik heel even weg moet gaan, dus ik ga naar buiten, met mijn ontbijt want ik heb hem nog niet helemaal op.

Een paar minuten later roept de docter me naar binnen en Roos zit rechtop in bed. De docter zegt dat ik gewoon tegen haar kan praten maar dat ze het nog wel moeilijk heeft om mensen te herinneren, ik ga bij het bed zitten en we hebben een kort gesprekje, ik vraag haar naar onze mentor en naar Inez, Alica, Job, Kim en naar mezelf, de docter zegt dat hij al heeft gevraagt wie ze zelf is en alles, gelukkig hebben we een Nederlandse docter.

1 dag later zitten we in de auto naar huis, Roos hoeft ook niet meer naar een Nederlands ziekenhuis, maar ze moet nog wel rust nemen en mag de komende 3 weken niet naar school. Maar Kim, Job, Alica en ik helpen haar wel met het huiswerk, want we moesten voor maatschappijleer een werktstuk doen en ze moet natuurlijk wel weten waar we zijn, gelukkig is onze maatschappijleeraar best aardig (mijne ook) dus is het niet zo erg.

wow een nieuw deel, ik vind hem pittig vet geworden, laat een rea achter ofso ja doe joe joe Erika

RoosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu