Chapter 6

13.6K 251 272
                                    

Desire

"I Need My Charger Too" I Mumbled As LaMelo Walked Back In The Room Plugging Up His Phone, I Looked In My Bag And Couldn't Find It, Did I Leave It At Home?, "It's Right Here" LaMelo Said Handing It To Me, "Thank You" I Mumbled Taking It And Plugged My Phone Up, Sitting Back Down Working On My Homework Again.

•••

After Like An Hour And An Half, I Was Done With Homework, And Working On My Poster Board Project, I Guess LaMelo Was Doing His Too Cause He Had A Poster Board, I Felt LaMelo's Eyes On Me, "Are You Ok?" LaMelo Said, "Yes, Why Wouldn't I Be Ok?" I Said, "You Was All Talkative Earlier And Its Been An Hour And An Half And You Haven't Talked To Me Once" LaMelo Said.

"Oh I'm Fine" I Said, "Oh My God Your Mad Again, What I Do This Time?" LaMelo Said, "Nothing" I Said, "Desire It's Something" LaMelo Said, I Should Just Shoot Forward And Ask Who Ashley Is, "Who's Ashley? She Texted You" I Said, He Looked At His Phone And Then Back At Me.

"That's The Ex That Ahaja Said Is Sneaky" LaMelo Said, "Your Texting Your Ex" I Said Looking At Him Like He Lost It, "No She's Texting Me, I Don't Reply" LaMelo Said, "Umhm Yea Sure" I Said Not Believing, "You Don't Believe Me?" LaMelo Said.

"No" I Said, "I Wouldn't Do That Desire" LaMelo Said, I Shrugged, "Wait You Went Through My Phone" LaMelo Said, "How Could I Go Through Your Phone? I Don't Even Have Your Password" I Said Rolling My Eyes, "Do You Want It?" LaMelo Said, "No" I Said.

"Yes You Do, Your Just Mad Right Now" LaMelo Said, "I Don't Want Your Password, If I Have Your Password Then That Proves I Can't Trust You, Your Already Walking On Thin Ice" I Said, "Well Can I Have Yours?" LaMelo Said, "No" I Said, "Why Not?" LaMelo Said, "If You Have My Password That Proves You Can't Trust Me As Much As I Don't Trust You Right Now" I Said.

"What Did I Do For You Not To Trust Me?" LaMelo Said Sighing, "Really LaMelo! You Ex Is Blowing Up Your Phone, Like Its Literally Still Buzzing Now And Look Who's Name Is Popping Up, Ashley!" I Yelled While Looking At His Phone Buzz, I Was Mad Right Now.

"Don't Yell At Me Desire" LaMelo Said, "Melo This Is Some Bullshit To Be Honest" I Said, "Don't Curse Around Me" LaMelo Said, "I Do What I Want" I Said, "Not Around Me" LaMelo Said, "You Curse All The Time So What's The Problem" I Said, "It's Not Lady Like So Don't Do It" LaMelo Said, "I Like How You Think I Have To Listen To You" I Said, The Whole Argument Just Got Out Of Hand.

"So Your Really Mad Desire, I Said Ashley Is Just An Ex, I'm Not Gonna Keep Explaining Myself To You" LaMelo Said, I Knew He Was Fed Up With This But I Don't Care, "Then I'm Not Gonna Keep Explaining Myself To You About Christian" I Said Smirking.

"Oh My God Melo" I Yelled As LaMelo Purposely Spilled Juice All Over My Poster, "Oops My Bad" LaMelo Said Smirking, I Took His Poster And Ripped It In Half, "Now We Both Get An F" I Said, "Are You Stupid?" LaMelo Yelled, "You Started It By Spilling Juice On Mine" I Said.

"You Didn't Have To Rip It Up" LaMelo Yelled, "You Spilled Juice On Mine And Expect Me Not To Do Anything, Ugh You Are To Much" I Yelled Walking Out His Room, "Don't Walk Away From Me" LaMelo Said Following Me, "Melo Please Don't Come Near Me" I Said, "If I Do" LaMelo Said.

"Can Y'all Stop! God Y'all Argue Like A Old Married Couple" LaVar Said Breaking Us Apart From Each Other, The Worst Part Is I Was Spending The Night Over Here And We Just Got Into An Argument, "I'm Tired Of This Argument, Solve It Now" LaVar Said.

I Crossed My Arms Looking The Other Way, I'm Not Solving Anything, LaMelo Is Just As Stubborn As Me So Neither Of Us Is Gonna Say Anything, "You Kids Have More Problems Than Us Grown Ups" Tina Said Laughing, "Solve The Problem, We Will Leave Y'all To Y'all" LaVar Said.

Just Right •LaMelo Ball•Where stories live. Discover now