Chapter 3 -Fist-

406 37 15
                                    

"Odakle si"-uptala je Jade Ariel dok je pakovala svoje stvari u ormar.

"Odavde,ti?"-upitala ju je Ariel i osmehnula se.

"Isto."-odgovorila je Jade uzvraćujući osmeh.

U tom trenutku su se otvorila vrata i ušle su tri devojke.Devojka plave kose i plavih očiju je prišla prva i pozdravila se sa Ariel i Jade,zatim devojka takođe plave kose i zelenih očiju i na kraju devojka smeđe kose i očiju boje lešnika.Delovale su normalno,nijedna se nije ponašala kao maza.Sve tri su zauzela svaka svoj krevet i krenule da pakuju stvari iz kofera u ormar.

"Ja sam Scarlet"-rekla je plavooka devojka.

"Ja sam Jade"

"Ja sam Ariel"

"Ja sam Stella"-rekla je smeđa devojka.

"A ja sam Charlott"-rekla je zelenooka devojka.

Jade i Ariel su samo klimnule glavom,a tri nove devojke su zauzele svaka svoj krevet te krenule sa raspakivanjem.U tom trenutku vrata sobe su se otvorila i ušla je crnokosa žena,srednjih godina u uniformi.Njene vojničke čizme odzvanjale su sobom praveći nesnošnjivu buku i terajući devojke da je pogledaju.

"Mirno!"-uzviknula je na šta su devojke poskočile stajavši mirno.

"Ja sam poručnica Georgia Rose.Sutra dobijate uniforme,imate sistematski i onda dalje aktivnosti.Takođe sutra dobijate i knjige."-rekla je šetajući duž sobe.Čim je rekla sve što je imala izašla je iz sobe i ostavila devojke,idući ka ostalim sobama.

Stella je počela da se smeje čim je poručnica izašla.Pridružile su joj se i ostale 4 devojke.

-Sutra dan-

Poručnica Rose je išla hodnikom dok su njene čizme pravile nepodnošljiv zvuk.Otvorila bi svaku sobu i razdrala se "Ustajanje!".Bilo je 5:50 ujutru.Isto tako je radio i poručnik Hunter u muškom delu akademije.Liam je znajući šta ga čeka probudio svoju četvoricu prijatelja ranije te su prvi stigli u kupatilo.Nakon završetka higijene devojke su se vratile u svoju sobu.Vrata su se otvorila i ušla je poručnica Rose.

"Dobro jutro kadetkinje"-rekla je  šetajući duž sobe isto kao i juče.

"Kreveti su sinoć bili namešteni.Zatezanje i nameštanje kreveta,oblačenje i na hodnik za 15 minuta. Jasno?"-upitala je glasno.

"Jasno!"odgovorile su devojke u glas.

Proučnica se okrene na peti te izađe iz sobe,a devojke počeše sa nameštanjem kreveta i oblačenjem.S obzirom da su na vojnoj akademiji ni jedna nije obukla farmerke,već trenerke i majcu gore,a na noge patike.Isto je bilo i sa momcima,samo što su oni bili malo smotaniji sa nameštanjem kreveta.Za tačno 15 minuta svi su izašli u hodnik,te su pratili poručnika i poručnicu u prostorji gde su trebali da preuzmu uniformu.Svako je dobio kompletnu uniformu,zatim je trebao da potpiše da ju je preuzeo i na kraju da ode u kabinu i obuče je.Jade je,obukavši uniformu,izašla iz kabine ogledavajući se u ogledalo.Uopšte joj nije loše stajala i bila je kao stvorena za to.U tom trenutku u ogledalu je ugledala odraz svoga brata Liama kako stoji izanje takođe u uniformi.Okrenuvši se,susrela se sa njegovim smeđim očima i zagrlila ga.

"Liam,šta ćeš ti ovde?"-veselo je upitala.

"To bih i ja tebe hteo da pitam"-rekao je sa osmehom.

"Zato si ti vežbao"-rekla je Kate gledajući ga sumnjičavo.

"Da,zato"-rekao je i klimnuo glavom.

Kada su svi završili sa oblačenjem uniforme stali su u dve vrste i ponovo sa poručnikom Hunter-om i poručnicom Rose krenuli ka prostoriji za sistematski.

StrongWhere stories live. Discover now