Tááákže...
Konečně konec školy,a už jsem i po obědě, stihla jsem to docela rychle, pomyslela jsem si a šla pomalu do šatny pro bundu a boty. Ještě jsem se ani neobula a už za mnou stála Linda. ,, Tak co? půjdeš teda se mnou nebo ne?,, Otočila jsem se na ní a řekla ,, No, dlouho jsem se rozmýšlela ale nakonec s tebou a Kubou půjdu,, řekla jsem a ona mě objala. Nasadila jsem si boty a oblékla koženkovou bundu do pasu a šli jsme pomalu do parku, který nebyl ani tak daleko od školy.
Když jsme pomalu přišli do parku uviděli jsme tam na lavičce sedět Kubu a ještě jednoho kluka. Když ho Linda uviděla odhodila svou tašku a rozběhla se k němu skočila na něj objala ho a začali se líbat. Já jsem tam zatím jen sbírala tu tašku co tam Linda odhodila a šla jsem pomalu za nima k lavičce. Už jsem tam skoro byla a najednou se ten kluk postavil a šel za mnou. přišel ke mě a říká ,, Ahoj já jsem Lukáš a ty budeš asi Vicky že jo ?!,, . Já jsem tam jen tak stála a koukala na něj.. Byl tak hezkej, měl světle modré oči, tmavě hnědé vlasy a mel na sobe roztrhané rifle a tričko s krátkým rukávem a na krku mel pověšený řetízek s křížem. Vypadal docela mile, když se Lindy s kubou dolíbali, tak jsme si všichni čtyři sedli na lavičku a začali si povídat.
ČTEŠ
NEVER
Novela JuvenilJsem jen obyčejná holka co má dost popularni kamarádku, která střídá kluky jako ponožky....., už vystřídala asi půlku města. Ale já nechci být jen poskok, chci se změnit....