🌷~1~🌷

2.1K 127 30
                                    

Yuuri banyodan yeni çıkmıştı , vücudunda halen daha küçük küçük su damlacıkları bulunuyordu ama durup kurulanmaya vakti yoktu .

Akşam yemeği randevusuna geç kalıyordu. Smokinini giyerken aklına o tatlı anı gelmişti;

~~~~~~~FLASHBACK ~~~~~

Paten egzersizi yeni sonlanmıştı, Yuuri patenlerini çıkarmaya çalışırken Victor herzamanki neşeli-karizmatik haliyle Yuuri 'nin yanına geldi .

Ağzındaki gülü alıp Yuuri'ye "Beninle küçük bir akşam yemeği randevusuna çıkmaya ne dersin ? Bence eğlenceli olacak!" Diye teklifini sundu cümlesini kızazarak bitirirken .

Yuuri önce şaşkınlıkla gözleri fal taşı gibi açılmış kalakalmıştı ama sonrasında büyük bir sevinç ve heyecan ile "EVEEEEET!!" diye bağırarak Victor'un kollarına atılmıştı .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yuuri çabucak saçlarını arkaya atıp şekle soktu . Gözlüklerine uzanıp takacakken geri çekilerek "Bu akşam o gözlükleri takıp bir ineğe benzemeye hiçde niyetim yok!" Diyerek lenslerini takmaya başladı.

Aslında lenslerle arası pek iyi değildi. Gözlerini kırpıştırıp saatini kontrol etti "Aman tanrım , geç kalıyorum , bunu da mahfetmeyeceğim!!" Diye bağırıp ceketini alıp odasını terk etti .

Koşarak kapanmak üzere olan asansör kapısına yetişti ve aşağıya, buluşacakları otelin mavi ve yeşil şeklinde ışıklandırılmış havuzunun yanına vardı.

Nefes nefese kalmıştı ama Victor'un göz kamaştırıcılığı onun bütün yorgunluk hissini yok etti . Victor herzamanki muhteşem duruşu, gülüşü ve Yuuri'nin takıntılı olduğu muhteşem saç arası çizgisiyle orada durmaktaydı.

Yuuri büyülenmişti, ona tekrardan vurulmuştu , aynı ilk gördüğündeki gibi.

Victor ;"Saatlerce burada böyle duracak mıyız yoksa gecemize başlayalım mı ?" Diye sordu . Yuuri dalgınlıkla başını sallayarak "Evet" dedi , "Hadi gecemize başlayalım" diye mırıldadı.

Victor Yuuri'nin elini nazikçe tutarak onu arabaya götürdü , kapıyı açıp Yuuri'ye gülümsedi. Yuuri kızarmış bir şekilde gülümseyerek arabaya bindi.

Ardından da Victor hızlıca sürücü koltuğuna yerleşti.

Yuuri biraz gergindi çünkü ne yapacağını tam olarak kestiremiyordu , kötü birşey yapıp geceyi mahfetmekten ve rezil olmaktan korkuyordu ama Victor'un onu bu haliyle sevdiğini ve bu haliyle onu ne kadar istediğini bilmiyordu..

VICTUURI ON DINERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin