Yuuri yavaşça yatağa oturdu ve Victor'a "Çok seksisin ve bu beni çileden çıkarıyor,sertleştiriyor."
Victor Yuuri'nin bu itirafı üzerine onu öptü . "Oh,,, Yuuri ~".
Yuuri artık tamamen kontrol dışıydı, Victor'un üzerine atladı ve onu ateşli bir şekilde öptü. Dil içeri, dil dışarı ~~
Victor şaşarak Yuuri'ye baktı ve "Ne yapıyorsun? " Diye sordu .
Yuuri gerçek dünyaya ve zamana anı bir giriş yaptı.Kamyon çarpmışa döndü ve neredeyse utancından dolayı ağlayacaktı. Kızararak geri çekildi.
Sesi titreyerek ; "B-ben bilmiyorum..Üzgünüm , sadece...Kendime hakim olamadım ... içimdeki duyguya hakim olamad-"
"Her ne yapıyorsan devam etmeni istiyorum" dedi tıslayarak Victor.
Yuuri , Victor'a uzunca bir süre baktı . Onu inceliyordu . Duyguları gerçek miydi yoksa sarhoş olduğu için miydi ?
Victor ona dolgun bakışlarla bakıyordu . Bakışlarındaki asla sarhoşluk ile ilgili değildi . Sarhoş olan bir kişi karşısındakine bu kadar istekli ve arzulu bakamazdı . Hele de bu gibi bir durumda.
Yuuri'yi şüpelerinden vazgeçiren yavaş ense öpücüğü herşeyi açıklamaktaydı . Bu öpücük zevk doluydu...
Yuuri tüm bedenini Victor'unkine sardı . Tek bir vücut olmak istiyordu...
Victor Yuuri'yi yavaşça soydu . Yuuri utanmaya başlamıştı . Bu kadar şeyi düşünüp halen daha utanıyordu . Kendi kendine kızdı.
Cesur olmalıydı . Utanıp sıkılmamalıydı .Victor çıplak bir şekilde Yuurinin önünde durmaktaydı . Yuuri'yi yavaşça itip altına aldı .
Yuuri ne kadar da utanmamak için kendi kendine nutuk çekmiş olsa da buna engel olamadı ve geri çekildi .
Victor ona " Merak etme , sana istemeyeceğin bişey yapmayacağım". Dedi yoğun sesiyle.
Yuuri " Hayır , korkmuyorum sadece senin karşında bu şekilde olmak tuhaf hissettiriyor ." Dedi.
Victor bunun üzerine ; "Merak etme , arzu ve aşktan başka hissettiğin bütün duyguları unutacaksın ve daha fazlasını isteyeceksin." Dedi.
Yuuri gülümsedi . Vücutları birleşmişti ve aynı sıcaklığı paylaşıyordular . Sanki tek bedendeymişler gibi...
Victor'un "Seni çok seviyorum ve bundan dolayı çok mutluyum , artık benimsin." Cümlesinden sonra gece başlamıştı.
"Ahhh ! V-victor !!"
"Tenin çok yumuşak Yuuri~~"
"Victor , ah evet orası !"
"V-victor~~"
"Yuuri tenin...Okyanus gibi kokuyorsun , ahh .. taze.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VICTUURI ON DINER
FanfictionVictor ile Yuuri'nin küçük akşam yemeği randevusu çığrından çıkıyor gibi.. 😈😈😂