🍷~3~🍷

1.5K 92 14
                                    

Victor garsonu çağırdı ve siparişlerini verdiler , sonrasında da Victor Yuuri'ye dönerek "Hangi içkiden içmek istersin?" Diye sordu.

Yuuri once bu fikri soğuk karşıladı çünkü sarhoş olduğunda nasıl kontrolü yitirdiğinin kanıtı Chris ile strip videolarında ve fotoğraflarında bulunmaktaydı.

Ama işin aslında Victor'a güveniyordu ve bir bardaktan bişey olmayacağını düşünüyordu.

"Sen ne içeceksen ondan olsun!" Dedi hırsla . Victor'un gözleri parladı, Victor Yuuri'nin bu hırslı hallerinden zevk alıyordu.

Yemeklerini sohbet eşliğinde yediler ve içkilerini içtiler.

Victor 2. bardağı doldurdu , Yuuri bununla beraber biraz endişelenmeye başladı ama bişey söylemedi çünkü ortamın bozulmasını istemiyordu.

3. , 4. bardak derken tam 2 şişe içki bitmişti, ikisi de sarhoş olmuşlardı.

Yuuri her yeri tepetaklak görüyordu ve midesinden kalbine , kalbinden de beynine bir sıcaklık gidip gelmekteydi .

Victor'a doğru baktı; Victor kravatını çıkarmış ve gömleğinin ilk 3 düğmesini açmıştı , köprücük kemiği ve göğüs kaslarının başlangıcı görünmekteydi.
Teni restorantın ışıkları ile parlıyordu.

Yuuri "Çok çekiçi görünüyor, teninin hepsini görmek isterdim doğrusu. Hatta belki de ona dokunabilirdim de. Acaba nasıl kokuyor ,ahh onu istiyorum." Demesine engel olamadı.

Yuuri şaşkınlıkla gözlerini açmıştı, "Böyle birşeyi nasıl düşünürüm , ahh !" Diye kendi kendini sorguladı.

Victor'a tekrar baktığında garsonu çağırmaya çalışıyordu ama uyuşmuş bedeni ona ihanet ediyordu. Hareket edemiyordu. Yuuri Victor'a yardım etmek istercesine garsonu çağırdı. Victor gereken ödemeyi yapıp restoranttan yalpalaya yalpalaya çıktılar.

En sonunda arabaya vardılar ama Victor'un " B-ben a-a-arabayı kullanamayağım, b-b-baaaşım ç-çok dönüyor galiba kafam güzel " cümlesiyle arabada biraz dinlenip taksi çağırmaya karar verdiler.

En sonunda arabada biraz dinlendikten sonra taksi çağırdılar ve bu sayede otele geri döndüler.

Bu kez birbirlerine sarılmış olarak yalpalıyordular. Yuuri kendini tutamadan sürekli gülüyordu ve biseyler mırıldanıyordu.

Sonunda 56 numaraya yani Yuuri'nin odasına vardılar.

Victor kendini yatağa attı, Yuuri ise belki işe yarar amacıyla ayılmak için yüzünü yıkadı ve kendini tokatladı ama halen daha uyuşmuş hissediyordu ve eskisi kadar olmasada heryer tepetaklak tıklayın ve dönüyordu.

Tuvaletten çıkıp yatak odasına vardığında ağzı açık kaldı.

Victor yarı çıplak bir şekilde yatakta uzaniyordu, gri saçları gözlerinin üstüne düşmüştü ve mavi gözleri giderek daha da derin bakmaya başlıyordu.

Yuuri'nin göz bebekleri adeta koca bir karadelik gibi büyümüştü . Siyahtılar ve sonsuzluğu simgeliyordular... Yuuri'nin içinden yükselen bir duygu vardı, bu içkinin etkisi değildi. Hayır , aksine arzu ve istekti bu duygu... Kendine engel olamıyordu, dayanamıyordu , ve
~~~~~~~~~

VICTUURI ON DINERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin