4.

128 8 5
                                    

Sakura
  Mă așez lângă Ino iar Sasuke se uită ciudat. Oare dorea să stea cu mine? Îl voi întreba în pauză.
 
- Bine te rog să te prezinți.
-Bună mă numesc Sasuke Uchiha şi am 18 ani...
-Văd că ai note frumoase ma bucur sa te avem printre noi. Aseaza-te acolo in ultima banca momentan este libera.
-Da domnule diriginte.
Se îndrepta spre ultima banca de la geam,saracu nu are cu cine sta .
-Haide-ți sa incepem ora.
Am inceput ora dar nu m-am putut concentra deoarece ma gandeam la Sasuke-kun oare e suparat pe mine? Bine asta si faptul ca Ino ma innebune spunandu-mi ca sa despartit de Skiamaru(asa se scrie nu).
Trrr Trrrr Trrrrr
Aleluia ora asta ma exasperat. Mă indrept spre banca lui Sasuke si ma uit trista la el mai aveam putin si plangeam.
- Sasuke-kun esti suparat pe mine ca nu am stat cu tine in banca si m-am dus la Ino?
- Ohh Saku nu erai obligata sa stai cu mine poți sa stai cu cine vrei 🐱
E asa frumos cand zambeste ar trebui sa o faca mai des.
-Mulumesc Sasuke-kun eşti un dulce.
Şi îi sar in brate prietenului meu el raspunzandu-mi cu intârziere probabil fiind surprins de gestul meu.
- Saku se uita toata clasa la noi.
Imi sopteste la ureche.Atunci ma intorc si spun
-Ce nu ati mai vazut ca 2 prieteni sa se imbraciseze??
Atunci toata lumea se intoarce la treburile lor de inainte. Ma intorc spre Sasuke si spun:
- Sasuke-kun imi pare rau ca te-ai simtit jenat din cauza mea doar ca eu nu prea vorbesc cu baieti stii si tu motivul.
-Nu-ţi mai cere scuze atat nu sa intamplat nimic in plus sunt obisnuit cu din astea.
- Vai ce ma bucur ca nu esti suparat pe mine nu as suporta sa te pierd si iar ii sar in brate. Ma stange si el si-mi spune:
-Si eu am nevoie de tine Saku esti singura care a ma vazut pe mine in loc de tocilarul pe care il vede toata lumea.
- Tu esti tocilar, dar daca asa esti nu ar trebui sa te intereseze ce spun ceilalti.
Ma strange mai tare in brate si in acelasi timp si eu pe el.
Trrr Trrrrr Trrrr
-Oh vorbim pauza urmatoare. Si il pup pe obraz, el inrosindu-se. Era adorabil iar fara sa-mi dau seama chicotesc putin.
Ma asez langa Ino si incepe ora

Dupa oră

- Sasuke-kun pot sa te rog ceva?
- Da sigur spune.
- Aş vrea sa iesim dupa scoala sa ne cumnoastem mai bine te log *fata de catelus*
-Oh Ok daca asta te face fericita vom merge la mine dupa scoala.
-Yeyy si îi sar in brațe.
Naruto

Ajung afara si o vad pe Sakura la ciresul inflorit in braţele lui Sasuke probabil la rugat ceva si el a acceptat.
-Ce faceţi?
-Bine... nii-san? Pot merge cu Sasuke-kun la el acesa ?? Te loooooooooooooggggggggg *faţa de cațeluş*
-Bine dar vin şi eu.
-Sasuke-kun te deranjeaza?
-Nu poate sa stea cu Itachi cat discutam.
-Cine este Itachi?
-Fratele meu mai mare el are grija de mine de cand aveam 12 ani iar el 16.
-De ce avea el grija??
Vroia sa raspunda dar....

Tocilarul și dragostea interzisăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum