Sakura
Sasuke mi se pare un tip de treabă dar chiar nu știu de ce nu am suportat să-l aud cum se înjosește așa.
-Hey Naruto ai terminat discuția cu prietenul meu?
-Da dar nu știu dacă o să mai fie al tău.
-Cum adică Naruto știu că vrpe să mă protejezi de când, cu ,chestia aia ca să nu se mai atingă fără voia mea și să-mi facă ceva dar el e special simt asta. Spun punându-mă în fața lui Sasuke în caz că vrea să-l lovească.
-Wow ușor Sakura-chan că nu vreau să-l îndepărtez doar că nu o să fie doar al tău ci și al meu.
-Aaa spun relaxându-mă instantaneu.
-Dacă nu te-aș cunoaște aș spune că ești îndrăgostită de el.
-Ba nu doar că ți-am spus că el îmi inspiră încredere și am prins drag de el ca de un copil mic.
-Okey ...spune el nedumerit...în clasă când intrăm deoarece eu nu vreau să întârzii chiar din prima zi?
-Acum Sasuke-kun.
-Bine Saku.
-Wow!!spune fratimiu plin de uimire.
-Ce?întreabă Sasuke.
-Nu lasă pe nimeni să-i spună Saku înafară de familie .
-Ău scuze Sakura nu am dorit să te supăr îmi pare râu pentru lipsa de politețe.
Vai băiatul ăsta te poate băga în boală cu câtă politețe și respect îmi vorbește zici că eu sunt o prințesă și el majordomul meu.
-Nu-i nimic Sasu poți să-mi spui așa...eu vreau să-ți spun Sasu te deranjează???.
Sasuke
Cum să mă deranjeze cât timp știu că nu vrea să profite de mine și de creierul meu.
-Nu mă deranjează.
-Bine porumbeilor duceți-vă în clasă până nu mă supăr.spune Naruto probabil crezând că vreau să mă dau la sora lui.
-Ok frățioare ne vedem în pauză. Spune și îl pupă pe obraz ,el trebuin să se aplece fiind mult mai înalt ca ea. Mă ia de mână și începem să alergăm, puteam să jur că l-am auzit pe Naruto râzând când m-am împiedicat. Alergăm ca disperați la directoare și-mi spune:
-Poftim orarul tău clasa ta ești în clasa a XI-a C.
-Multumesc. La revedere.
-O zi bună.
Ieșim din biroul directoarei Tsunade,și Sakura îmi sare in brațe fiind foarte fericită.
-De ce ești așa fericită??
-Deoarece ești în clasă cu mine ,asta înseamnă că te pot cunoaște mai ușor.
- Ok voioaso dar hai să mergem în clasă.
Ne îndreptăm spre clasă și ciocănesc ușor la ușă iar un bărbat de 25-30 de ani cu părul gri și cu o mască pe fața.
-Bună tu trebuie să fii Sasuke Uchiha.
-Da eu sunt.
-Sakura tu de ce ai întârziat.
-Va rog nu o certați pe ea eu am implorato să ma duca pănă la biroul directoarei.
-Ou nu-i nimic ai scăpat de denteție de data asta,dute în banca ta.
-Da domnule diriginte. Și pleacă într-o bancă unde o tipă blondă cu părul prins în coadă de cal și o șuviță pe ochi.Atât pentru azi . Ja ne
CITEȘTI
Tocilarul și dragostea interzisă
RomanceSakura o fată populară ce are o viață urâtă acasă și frumoasă la școală deoarece nimeni nu cunoaște ce se ascunde în spatele zâmbetului ei. Sasuke un băiat frumos dar din cauza ochelarilor săi de vedere și stilului său să nu mai spunem de notele mar...