Sasuke
Mă îndrept spre noul meu liceu și merg așa liniștit pănă cineva se izbește și cade peste mine.
-Scuze mii de scuze spune fata cu voce cristalină ridicându-se de pe mine.
-Nu-i nimic o ok spun văzând-o cu uniforma școlii mi-am dat seama că e elevă la același liceu cu mine. Auzi tu înveți la Konoha Hight School?
-Da și tu din câte observ ...dar am mai observat ceva sper să nu te superi pe mine..
-Spune nu mă supăr că-mi vei spune că-s tocilar și șoarece de bibleotecă m-am obișnuit.
-Nu am crezut că ești un bad boy și-mi era frică știi tu că poate...
-Poate te violez?nu-ți face griji nu o voi face și în plus oricum e riscant pentru reputația ta să fii văzută cu mine cu un tocilar urât .
Atunci am simțit ceva usturător pe obrazul meu când mi-am ridicat privirea din pământ am văzut-o pe fata asta cu păr rozaliu furioasă oare de ce??
- Poți să-ți spui singur tocilar,șoarece de bibliotecă dar să nu te aud că mai spui că ești urât că nu ești iar de reputație dăuo în colo mai degrabă asta decât să aud că te înjosești.
-Multumesc... Aaa
-Sakura...Sakura Haruno.
-Multumesc Sakura nu am mai întâlnit persoane ca tine..-Ei acum ai întâlnit...
-Sasuke Uchiha.
-Și cu plăcere Sasuke să nu te mai înjosești da te rog..
-Bine. Și sare la gâtul meu la propiu deoarece eu am 1,86 iar ea cred că 1,68 și mă îmbrățișează strâns,am rămas surprins dar totuși mă simt bine mă aplec puțin pentru a nu o mai chinui pe săraca fată și o îmbrățișez și eu.
-Sasuke-kun hai la școală altfel întârziem.
-Bine.
Ne îndreptăm spre școală dar încet eu nu sunt atent deoarece mă gândeam la felul cum ma strigat "Sasuke-kun" la îmbrățișare la felul cum se poartă cu mine și nici nu mă cunoaște. Dacă m-ar cunoaște sigur nu sar mai comporta așa.
Ajungem la școală și deja Sakura e asaltată de băieți
-Hey Sakura-chaaaaaaan !!strigă un blond cu ochi albaștri.
Mă prinde de mână și fugim la acel băiat.
-Bună Naruto. El e Sasuke e noul meu amic..
-Mă lași să vorbesc puțin cu el?
-Ok dar nu-l omorâ îmi este drag..
Am rămas stupefiat îi sunt drag într-un timp așa scurt? Wow fata asta e chiar specială. Pleacă lăsându-mă cu Naruto.
-Deci Sasuke ce intenții ascunse ai cu sora mea?
-E sora ta??
-Da.
-Okey în fine eu nu am nicio intenție ascunsă cu sora ta ea sa izbit de mine dărâmându-ma și am început să ne cunoaștem dar ea mi-a articulat una din cauză că am spus că-s urât și totuși nu înțeleg de ce...stai un pic e prin preajmă nu mai vreau vro lovitura ala Sakura lovește destul de tare pentru cineva care pare așa fragil prin simplele ei mișcări ușoare dar să lăsăm asta deoarece dacă mai vorbesc mult chiar o să mă cred și eu un bad boy cum ma crezut ea inițial și nu aș vrea asta.
-Wow ...de data asta și-a ales și ea un prieten pe care, cred, că nu îl voi bate.
-Okey. De ce spui că de data asta.?
-Deoarece o dată un tip a încercat ceva dar nu sa întâmplat mulțumită mie.
- Atunci mulțumesc și eu .
-Pentru?
-Pentru că ai încredere în mine să mă lași în preajma ei.
-Ai grijă de ea bine.
-Bine...
CITEȘTI
Tocilarul și dragostea interzisă
RomansaSakura o fată populară ce are o viață urâtă acasă și frumoasă la școală deoarece nimeni nu cunoaște ce se ascunde în spatele zâmbetului ei. Sasuke un băiat frumos dar din cauza ochelarilor săi de vedere și stilului său să nu mai spunem de notele mar...