Farklı hayaller

475 15 3
                                    

Yine her zamanki gibi nirvana'nın smells like teen spirit şarkısıyla uyandım güne bu şarkıyı değiştirme zamanım geldi sanırım.Zaten hayatımda yaptığım tek değişiklik alarmımın müzikleri.Gerçeği söylemek gerekirse ona bile üşeniyorum ama sevdiğim şarkıları alarm yapmak en büyük hobim olsa gerek...

En yakın arkadaşım melisa şu anda bodrumda o güzelce denizine girerken ben burda ailemin bana yaptırmak zorunda olduğu işkencelere katlanıyorum.Piyano çalmakta neyin nesi ben gitar çalmak için doğmuşum ama onların tek anladığı asil bir ailenin asil kızı piyano çalmalıdır.

ne saçmalık ama...

Çok güzel bir kız değilim fakat iyi yönlerimde vardır mesela renkli gözlere sahibim sarışınım herkes güzel olduğumu söylesede bunu asla kabul etmem çünkü güzel bir kız değilim.

Biraz fazla uykucuyum ve asosyalim çok fazla arkadaşımda yok.Ama bu önemli değil melisa benim için on arkadaşa birden bedel.

Ailem beni çok çalışmaya zorluyor çünkü bizim ailede ya doktor ya da avukat olmak zorundasındır.Küçüklüğümden beri ingilizce için özel hocam var ailem için bir diğer önemli şeyde ingilizcesi iyi olmayan birinin iyi bir yere gelemeyeceğidir. Neyseki çok yakışıklı bir ingilizce hocam var bu yüzden günün her saati ingilizce öğrenebilirim. Erkeklerle aram pek iyi değildir.Fazla utangaç olduğumdan da olabilir şimdilik ingilizce hocam bir köşede dursun.O kıvırcık saçlarına,mavi gözlerine aşık olmamak elde değil zaten.

Pek heyecanlı bir hayatım yok ve sanırım ömrümün sonuna kadar da yalnız kalıcam şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı ama bundan yakınmıyorum hem zaten müziklerim var benim.Sevgiliden daha çok odamın köşesine çekilip müzik dinlemek benim için daha cazip geliyor.

Keşke şu anda melisa'nın yanında olabilsem ama ailem onada izin vermiyor en yakın arkadaşım olmasına rağmen bodrum da onlarda kalmaya gidemiyorum ne olurdu sanki bu kadar sıkı bir ailem olmasaydı.bu arada aile demişken hiç bir zaman hayallerimi gerçekleştiremeyeceğim sanırım çünkü ailem hayallerimin önünde duruyorlar ve çekilmeyede hiç niyetleri yok gibi...

bir an önce onlardan kaçıp uzaklaşmak istiyorum insan hiç ailesinden kaçmak ister mi demeyin benim yerimde olmak istemezdiniz.

Söylediklerimdende anlayacağınız gibi benim kaderim ailemin işkencelerine katlanmak.Ömrümün sonuna kadar mutsuz biri olarak yaşayacağım bunu değiştirmeyi isterdim.sihirli güçlerim olsaydı ilk işim hayatımı düzene sokmak olurdu mutsuz,asık suratlı biri olarak yaşamaktansa güler yüzlü,hayata tutunan biri olarak yaşamak istiyorum kaderimi değiştirmek istiyorum.

Çok konuştum sanırım...

Adım ela uykucu,umursamaz,asosyal biriyim.Sıkıcı bir hayata sahibim gitar çalmaktansa piyano çalmaya mahkum edilmiş güzel sese sahip fakat bunu kullanamayan,ailesinin oyuncağı haline gelmiş özgür olamayan ela...

Farklı hayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin