Z pohledu Amandy:
To si ze mně rodiče dělají srandu.Oni vědí že Justina nesnáším a vezmou mně na dovolenou s NÍM,a ještě k tomu na 14 dní? ,,To si děláte srandu!Neříkám kdyby sme jeli na dovolenou sami,ale s Justinem?" vyjekla sem najednou.Justin se na mně ublíženě podíval.Nevím proč,nechápala jsem to. ,,Amando přestaň tady dělat scény!" okřikla mně mamka.Divím se že se k tomu ještě nevyjádřil Justin. ,,Než odjedeme oba dva budete kamarádi,ani by nám nevadilo kdyby i něco víc." řekla Justinova mamka a moje mamka přikývla.Co prosím? Já a Justin kamarádi nebo něco víc.No to snad neee.Otočila jsem se a šla domů.Nezapomněla jsem třísknout dveřmi.
Plácla jsem sebou do postele a začal brečet.Ani nevím proč,ale já nemůžu strávit 14 dní s člověkem kterého nesnáším.Najednou se otevřeli dveře a vešel ten kluk kterého tak nesnáším.Z pohledu Justina:
No to neee.Já mám letět s Amandou a její rodinou na 14 dní někam támhle do tramtárie.Tak to ani nápad.Hned jak Amanda odešla moje máma mně poprosila o tu nejhorší věc. ,,Justine běž za Am a promluv si s ní.Třeba na tebe změní názor a ty na ní až si promluvíte." řekla mi klidně mamka. ,,Jo jinak když už jste tak rozhádaný s Am tak dnes budete u nás doma sami aby jste si na sebe zvykli." dodal táta a já sem málem omdlel. ,,C-cože?" vykoktal jsem. ,,Justine něco se řeklo tak běž!" křikl na mně táta.Se divím že se nepřidal Amandin táta.Nakonec jsem tátu poslechl a odešel za Am.
Chvílí jsem hledal její pokoj až sem uslyšel vzlikání.Otevřel jsem dveře a uviděl brečící Amandu.Sedl jsem si na její postel a zeptal se: ,,Co se stalo?" ,,Nic běž pryč!" zakřičela na mně. ,,Rodiče řekli že si s tebou mám promluvit.Prý když si promluvíme změníme na sebe názor.Jinak dnes prý budeš spát u nás aby jsme si na sebe zvykli." řekl jsem klidně. ,,Já s tebou mluvit nebudu.Na tebe názor nikdy nezměním,jsi hnusnej hajzl.Jo a na nějaké přespávání zapomeň!" křikla opět na mně. ,,Hele ja nemůžu za to že se nesnášíme tak na mně přestaň řvát.Jo a to si vyřiď s rodiči,taky nejsem zrovna 100x nadšený že budeme spát v jednom baráku." řekl jsem už dost naštvaně. ,,Přestaň na mně křičet a vypadni z mého pokoje,domu a života!" řekla rozzlobeně. ,,Víš co,jdi do prdele.Já se tady s tebou snažím navázat kontakt aby byli naše rodiče šťastný a holky,ale ty na mně akorát řveš!" křikl jsem z plných plic.Chtěl jsem odejít ale co řekla mně zarazilo. ,,Promiň,je toho na mně moc.Kor po tom když sem se dozvěděla že máme letět na 14 dní na SPOLEČNOU dovolenou." šeptla skoro neslyšně.Bylo mi jí najednou trochu líto.Sedl jsem si zpět na postel a pohladil jí po zádech.Ona sebou trochu cukla,ale divil jsem se že nic neřekla a ležela dál.Bylo strašné ticho. ,,Měla by si si zbalit potřebné věci." prolomil jsem to strašné ticho. ,,Já nikam nejdu,a ještě k tomu s tebou." zas na mně trochu vykřikla.Myslel jsem že je už trochu v pohodě ale to jsem se zmílil.Dost mně to naštvalo a tak jsem odešel se slovy: ,,Tak si polib...." nestihl jsem to doříct jelikož na mně zasyčela: ,,Tak si běž kriste pane!" Jen sem třískl dveřmi a odešel.Přemýšlel jsem proč je taková když jsem se snažil být milí.Asi má krámy nebo co.Z pohledu Amandy:
Když třískl dveřmi trochu sem se lekla a začala brečet na novo.Nevím proč jsem kvůli němu brečel.Asi po pěti minutách jsem přestala brečet a zavolala jsem Sally.Po chvíli to zvedla.
Sally: Ahoj Am.Co potřebuješ stalo se něco?
Já: Sally máš čas potřebuju ti něco říct.
Sally: Am ty brečíš? Co se stalo? Jo mám čas.
Já: Vše ti vysvětlím.Za pět minut na našem místě.
Zavěsila jsem.Šla si poupravit make-up a pak už šla ven.Venku stáli naše rodiče a Justin jim něco říkal.Když mně spozorovali stuhli.Nechápu je. ,,Jdu se Sally ven,vrátím se do čtyř hodin." řekla jsem smutně a odešla.Nikdo nic neříkal což se divím.Podle mně jim Justin řekl co se stalo.
Když jsem přicházela k smluvenému místu Sally už tam stála.Když mně uviděla rozběhla se za mnou a objala mně. ,,Ahoj zlato.Copak se stalo?" řekla mile ale vyděšeně.Sedli sme si a já začala vyprávět.Po dovyprávění se na mně Sally koukala s otevřenou pusou. ,,To jako vážně?" šeptla Sally. ,,Jo,j-já to n-nechápu." vykoktala jsem. ,,Hele na to nemám co říct.Jediné ti řeknu,pokud byl na tebe Justin milí a ty si kvůli němu brečela tak jste podel mně už kámoši." odvětila Sally.Pak jsme si ještě hodinu povídali a Sallinine nové známosti. ,,Tak ahoj brouku." najednou vypadlo ze Sally a u toho mně objala. ,,Ahoj Sally." řekla jsem a objetí jí vrátila.
Když jsem přišla před dům všude bylo zhasnuto. ,,Teď opravdu nemám na to být sama." řekla jsem si v duchu ale nahlas a vydala se k Bieberovím domů.Když sem zazvonila otevřela mi vysmátá Jazmyn a Emily. ,,Jeee Am!" vykřikli obě dvě a táhli mně nejspíš do obýváku.V obýváku byli všichni a koukali se na televizi. ,,Jeee Am kde si tak dlouho byla?" otázala se mně Pettie. ,,Vždyť jsem říkala že přijdu ve čty...." Ani sem to nedopověděla jelikož jsem se koukala na hodiny a ukazovali 19:00. ,,Promiň te že jsen přišla pozdě." řekla jsem a sklopila hlavu. ,,To je v pohodě jinak nakonec budete spát u nás.Justin už tam na tebe čeká." řekla mamka a já protočila očima.Myslela jsem že si dělají srandu.Nechtěla jsem se hádat a tak jsem se rozloučila a odešla k nám domů.
Přišla jsem do svého pokoje a tam seděl Justin. ,,Ahoj Am." řekl. ,,Čau." šeptla jsem otráveně. ,,Nebudu tady,jdu do baru jdeš taky?" řekl Justin,vstal a chtěl odejít.Otočil se a čekal na odpověď.Tak jo tady to dnes utneme.Dneska přes 1000 slov.Woow!!Strašně mně to baví psát,takže čekejte častěji části.
Co si myslíte že Am odpoví?
O tom můžete hlasovat i vy.
V téhle části se moc neřešila dovolená.Jinak se zas omlouvám za chyby.
Mám Vás ráda❤
Vaše _Any_
ČTEŠ
Mr.Bieber Love
FanfictionJsou sousedé už 17 let.Nenávidí se od prvního setkání.Jejich rodiče jsou nejlepší kamarádi.Mají spolu jet na dovolenou. Pokazí dovolená ,,na rychlo" Amandinu maturitu? Zblíží je dovolená nebo na sebe budou jako psy? Zamilují se do sebe? Čti a vše se...