~2~

80 4 0
                                    

Z pohledu Amandy:

Dnes ráno jsem se probudila sama od sebe.Mohla jsem si přispat jelikož byl víkend.Otevřela jsem oči a promnula si je.Z nočního stolku jsem si vzala telefon a začala projíždět Facebook,Instagram,Snapchat,Twitter atd...Chvíli sem si psala i se Sally.Jelikož u ní je na obzoru nějaký kluk a jí se strašně líbí.Odeslala jsem poslední zprávu Sally a odložila telefon na stolek.Po přemlouvání jsem se konečně vyhrabala z postele.Moje kroky smeřovali do kuchyně.Tam už to vonělo toustama,které mimochodem miluju.V kuchyni u stolu seděl táta a Emily.Mamka připravovala u linky tousty. ,,Dobré ráno." řekla jsem když sem se posadila ke stolu.Mamka mi přinesla čaj a na talíři dva tousty. ,,Dobré ráno Am." řekli všichni tři najednou.Mamka si k nám přisedla.Všichni sme vše snědli a mamka dala nádobí do myčky.Já šla do své pokoje kde sem si připravila věci které si dnes vemu.Nakonec jsem si vybrala černé roztrhané džínové kraťasy s vyšším pasem a k tomu volné bílé tričko s krátkým rukávem,které sem si pak do kraťasů zasoukala.Došla sem do koupelny a tam udělala ranní hygyenu.Jemně sem se nalíčila.Vlasy jsem si dala do ,,neupraveného" drdolu a k tomu přidala sluneční brýle.Sešla sem dolů a řekla rodičům že se půjdu projít.V předsíni jsem si nasadila bílé conversky a mohlo se vyrazit.U vedlejšího domu stál však Justin.Proč?!

Z pohledu Justina:

Když jsem se ráno probudil nebylo mi dobře.Vylezl jsme z postele a zamířil si to do koupelny.Vyčistil sem si zuby a vlasy dal do kupy.Vrátil jsem se zpět a šel rovnou ke skříni.Vybral sem si dlouhé šedé žíhané triko s krátkým rukávem a černé roztrhané rifle.Seběhl jsem dolů kde byla mamka,táta a Jazmyn. ,,Mami dnes nesnídám je mi nějak divně půjdu se projít." řekl jsem otráveným hlasem.Najednou se ke mně rozběhla Jazmyn a objala mě. ,,Můžu jít s tebou Jussí?" koukla se na mně psíma očima. ,,No dobře ale šup ať si do pěti minut hotová." řekl jsem s úsměvem na tváři.Jazmyn se rozběhla do svého pokoje.Během chvíle byla Jazmyn hotová a mohlo se jít.V chodbě sem si obul bílé adidasky.Otevřel jsem dveře a rozhédl se.U vedlejšího domu stála ta osoba kterou sem chtěl nejmíň vidět.Amanda!!!!!!

Z pohledu Amandy:

Hned jak sem ho uviděla šla sem rychlím krokem po nějaké cestě ani nevím kam.Najednou sem uslyšela jak na mně volá Emily:,,Am počkej jdu s tebou." Musela sem se usmát,protože skákala na jedné noze tu druhou měla ve vzduchu a obouvala si boty,k tomu jednou rukou na mně ,,mávala".Rozběhla se ke mně a řekla: ,,Vezměš mě na zmrzku?" ,,No jo pojď ty trdlo." dala sem ji ruku na obličej,protože dělala psí oči. ,,Ale pohni!" vykřikla sem trochu,jelikož sem se ohlédla a Jazmyn za námi běžela.Jazmyn je totiž nejlepší kamarádka Emily.Musela sem se pousmát nad tím když se Justin rozběhl za Jazmyn,jelikož semnou nechtěl mít nic společného.Já s ním taky ne.Trhla jsem Emily za ruku aby šla jenže ta už mávala na Jazmyn. ,,Ach jo." šeptla jsem si skoro pro sebe. ,,Kam jdete?" zeptala se Jazmyn.Než sem stačila něco říct Emily už mluvila za mně: ,,No jdeme ven na procházku a cestou se stavíme na zmrzku.Nechceš jít s námi?" Najednou doběhl Justin a zamračil se na mně.Já mu nenávistný obličej opětovala. ,,Jasně,Jussí půjdeme s Am a Emily na zmrzku?" vykřikla najednou Jazmyn. ,,Běž s nimi ty,já nikam nejdu!" založil si ruce na prsa.Jazmyn se smutně podívala na Justina a pak na mně.Já po Justinovy hodila vražedný pohled,protože i když Justina nesnáším Jazmyn mám ráda.

Z pohledu Justina:

Ona po mně hodila vražedný pohled.Já se na ní jen tázavě podíval a byl sem na odchodu když najednou se předemnou objevila klečící Jazmyn: ,,Justine prosím buď hodný bráška a pojď s námi." ,,Nebude to vadit?" otočil sem se k Amandě která byla po dlouhé době docela sexy.Až teď sem si toho všiml.Ona je hezká holka,ale má ďábla v duši,proto jí tak nesnáším. ,,Ne nebude." promluvila po chvíli Amanda.Nakonec jsme šli všichni čtyři na zmrzlinu.Holky ještě chtěli do parku kde je hřiště to už ale Amanda řekla ne.Já řekl to samé,jelikož už jen to že sem s ní šel na zmrzku byla hrůza.Co bych však pro svou sestřičku neudělal.
Přišli jsme k Huntleyovímu (opravdu nevím jak se to skloňuje) domu.Holky se rozloučili a šli sme domu když najednou se z našeho domu vyřítili moje a Amandiny rodiče a jednohlasně řekli: ,,Tak tady jste děti máme pro Vás bezva zprávu.Za tři dny odlítame na společnou dovolenou." Když tohle dořekli já a Amanda sme stáli jako opaření,zatímco Jazmyn a Emily se radovali. ,,C-coooo?" vypadlo z nás obou.Oba dva sme se na sebe otočili a hodili po sobě vražedné pohledy.

Doufám že se vám první část líbila.Omlouvám se za chyby a často opakovaná slova budu se to snažit zlepšit.
Tak co myslíte,jak to dopadne?
Můžete mi to psát do komentářů a třeba i nějaký návrh jak by ste chtěli aby to dopadlo s tou dovolenou.
Mám Vás ráda❤
Vaše _Any_

Mr.Bieber LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat