Hoofdstuk 1

37 3 0
                                    

Tring tring, Argh. Daan slaat op de wekker. Ze loopt halfdood naar de badkamer. Ze ziet een lelijk meisje met uitgelopen mascara. Wauw Daan wat zie jij er mooi uit. Zegt ze sarcastisch. Ze poetst haar tanden en doet haar haren in een staart. Wat zou ze aandoen. Nou ja ze heeft maar 3 shirtjes, 2 truien en 2 broeken. Dus zo heel moeilijk is het niet. Ze pakt haar telefoon en rent naar beneden. Ze pakt haar tas in en gilt: Doei mam tot vanavond. Ze gooit de deur dicht en stapt op haar fiets. Sinds dat haar vriendinnen haar in de steek hebben gelaten moet ze maar alleen naar school.

Eenmaal op school legt ze haar tas in haar kluisje, en pakt haar boeken. Wiskunde, Frans, Nederlands..... mijn slechtste vakken seriously? Denkt ze. Ze ziet op haar telefoon dat ze nog maar 5 minuten heeft. En ze moet naar het andere deel van haar school. Ze loopt snel. Maar botst tegen iemand aan. Oh echt super sorry. Zegt een vriendelijke jongens stem. Daan durft niks te zeggen en loopt door.

Ze loopt de fietsenstalling in. Eindelijk weekend! Zegt ze in haarzelf. Hey, waarom zei je niks net. Hoort ze dezelfde jongensstem zeggen. Daan besluit hem weer te negeren en doet haar oordopjes in. Sleutel in haar slot, en ze fietst weg. De jongen achtervolgt haar. Daan is het zat en wordt er gek van. Wat wil jij?! Vraagt ze geïrriteerd. Ik wou weten waarom jij me negeerd. Zegt de jongen een beetje verschrikt.

Nou dankjewel voor het lezen van hoofdstuk 1 ik doe mijn best dus ja x

Your secret stalkerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu