2 hafta önce
Her gece olduğu gibi yine ağlayarak uykuya dalmıştım.Neden ağladığı mı bilmiyordum oysa! Yıllar önce söz vermiştim babama.Bidaha ağlamıcam söz babacım seni üzmicem.
Kafamı yataktan kaldırdığım gibi saate bakacaktım fakat etraftaki dumanlardan hiç birşeyi göremiyordum.Annem ve kardeşlerim nerde? Niye her yer duman niye boğazım acıyor ? Tam yine babamı düşünecekken yavaş yavaş bilincimi kaybettiğimi farkettim. Şimdi ölemezdim dimi belkide ölmicektim ya bu dumanlardan kurtulamazsam. Korkuyorum baba sensiz geçen 4. Yılımda yangından dolayı ölmek istemiyorum. Tamam senin yanına gelmek istiyorum ama çalışıp mezar taşını yaptırmam gerekiyor babacım. Çok özledim babacım. Bunları düşünürken gözlerimin kapandığımı hissettim.
Gözlerimi açtığımda başımda hemşire kadını ve ağlayan annemi görmüştüm. Nolmuştu o gece o yangın nasıl olmuştu? Kardeşlerim nerde? Evimize noldu? Babamla anılarımız olan evimiz şimdi ne halde kimbilir. O yangının içinden nasıl kurtuldum.imkansızdı ölmek istiyordum. Düşünmüştüm babamı yalnız bırakmak daha korkutucu gelmişti o alevlerin içinde yardım istememiştim bile .nasıl kurtuldum acaba suan bunu anneme sormak için kendimi çok yorgun hissediyorum.
Yine uyandığımda kendimi iyi hissediyordum. Yatakta doğruldum ve ağlayan annem ile sarıldım. Niye ağlıyordu kardeşlerime bişey mi olmuştu yoksa! Annemle yüz yüze gelince başladım konuşmaya "annecim kardeşlerim nerde, sen niye ağlıyorsun, hatırlamıyormusun yoksa söz vermiştik babama ağlamıycağımızı, eğer babam için ağlıyorsan anne ben nasıl kurtuldum gidecektim babamın yanına çok özledim anne babamsız geçen her gece rüyalarımda babamı görmekten yoruldum be anne sende ağlama lütfen üzülür ama yapma bunu bana..." daha konuşacakken oda kapısı çaldı ve içeri giren kardeşlerim. Annem ve kardeşlerim sarılarak sevgi çemberi oluşturduk. Hastanede müdahale altında durduktan 2 gün sonra hastaneden ayrıldık.
Bugün
Bu sabah annemi ilk defa bu kadar mutlu görüyordum ama hala yangından nasıl kurtulduğumu sormamıştım ve hala aynı evimizdeydik babamla anılarımız dolu olan evimizde. Annemi bu kadar mutlu görünce " günaydın millet nerede ?" Tabi ya herkes okulda okulu babamdan 2 yıl sonra bıraktım liseye gitmek istemedim. " günaydın miller okula gitti hadi gel kahvaltı yapalım konuşacaklarımız var " bu kadar annemi sevindirecek konu ne olabilirdi ki? " elimi yüzümü yıkayıp geliyorum" aynada kendime bakınca yangından sonra ilgilenmediğimi farkettim normal de de eden biri değilim ama şuan aşırı pasaklı görünüyorum. Aşşagıya indiğimde annem sırıtmasından konuşamaz haldeyken iyice merak etmiştim. Babamdan sonra ilk defa bu kadar gülüyodı. "Artık okula gidiyorsun" ağzıma tır gircek kadar açmıştım "anne bu konuları önceden konuşmustuk hem lise 3 olmam gerekiyor lise 1 okuyamam artık ve paramız mı var nasıl okuyacağım okumak istemiyorum babamın yanına gitmek istiyorum .bu dünya için bir şeyler yapmak istemiyorum. Lütfen anne eskisi gibi olmayalım." Annem hala gülüyor noluyo ya " bak kızım babanı tek sen değil hepimiz özlüyoruz ama baban için okumalısın para konusuna gelince parayı yardımsever biri halledecek . Bugün sabah bir zarf geldi ve kızınızın gelecek ay okula bekliyoruz diye yazıyordu . Üzme beni kızım " çok sinirlenmiştim . Yıllar önce bunu konuşmuştuk okumak istemiyorum. Niye anlamıyordu " OKUMAK İSTEMİYORUM!" Diye sitem edip çantamı aldım ve dışarı çıktım.yorgun hissediyordum babamsız
geçen hergün gibi yine yorgun hissediyorum .
Dışarı çıktığım gibi Gizem'i aradım . "Nerdesin " biraz ani sorduğumdan duraklasa gerek cevap veremedi"evdeyim noldu" "ben geliyorum " telefonu kapatıp yürümeye başladım. Düşünüyordum annem haklımıydı ki , ama bundan sonra hayatımı niye güzelleştireyim ki derken birden kendimi birinin kollarında buldum. " iyi misiniz?" Şaşkınlıkla o kahverengi gözlere bakarken soruyu bida sordu hemen toparlandım be cevap vermeden devam ettim. Gizeme gitmekten vazgeçip eve gittim. Kapıyı kendi anahtarımla açtım.Anneme gözükmeden uyumayı düşünüyordum ki odamdaki yastık yoktu ve annemin odasına gitmek zorunda kaldım. Annemin kapısını gizlice açtım ki annem yoktu. Odama gidip telefonu aldım,aradım ama ulaşılamıyordu. Kardeşlerimi aradım açmadı.Annem nereye gitmişti ki?
İlk bölümdü ve çok heyecanlıydım olcak mı olmucak mı diye..
Kapak hazırlayabilen varsa bana instagramdan ulaşsın lütfen 🙏🏻🙏🏻
Sizce bölüm nasıldı?
Şuan kafanızda fazla Bişey canlanmadı bile kızın ismini diğer bölümde açıklıycam.
İşallah küçük olarak başlar ve büyük olarak bitiririz .
Bu kitabı yazmama destek olan arkadaşım Zehra'ya çoook teşekkür ederim 😊
İnstagram (aysenur.bydr)
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SANA YANDIM
RomansaBabasının özlemininden ölüme karar veren kızın yangından kurtulup başka yangında yanması..