Ta nowa

1.9K 108 12
                                    

Mark
Szedłem właśnie potrenować, potrenować tak jak zwykle, przy rzece.
Kiedy przyszedłem usłyszałem dźwięki kopania piłki, ale to nie grały dzieci z którymi ja trenuję to było o wiele silniejsze kopanie.
Wyjąłem z torby telefon i wybrałem kontakt Jude Sharp.
- Halo.- usłyszałem głos przyjaciela.
- Cześć Jude, jestem nad rzeką i ktoś tu gra ale to jest ktoś kto bardzo dobrze gra, szybko zadzwoń po resztę, wydaje mi się ze będziemy mieli nowego zawodnika!- wykrzykałem ze szczęścia.
- Ok- powiedział i się rozłączył. Po chwili wszyscy już byli.
- No to co?- zapytał Nathan.
- Chodźcie- powiedziałem. Doszliśmy do boiska, postać miała na głowie kaptór więc nie wiedziałem kto to. Pokazałem chłopakom żeby poszli za mną, i tak zrobili. Patrzyłem z boku boiska jak postać gra. Nagle odwróciła się w naszą stronę.
- Cześć- powiedziałem. Postać zabrała piłkę i zaczęła iść w stronę miasta.- Zaczekaj- krzyknąłem równocześnie zaczynając biec chłopaki pobiegli za mną, postać była bardzo szybka, nagle skręciła do małej uliczki, ciągle tak robiła.
- Nie!!!- krzyknąłem, gdy ją zgóbiliśmy.
- Achh, pora wracać- powiedział Kevin.
- Dobra- powiedziałem. Wszyscy się porozchodzili do domów ja też tak uczyniłem.
W nocy ciągle myślałem o tym co zobaczyłem po szkole, aż zasnąłem.
Rano, oczywiście obudziłem się za późno więc po ubraniu się szybko złapałem kanapkę do rąk i wyszedłem z domu jedząc ją, oczywiście po drodze spotkałem Silvie, więc dalej szliśmy razem.
Do sali wszedł nauczyciel z jakąś dziewczyną u boku.
- Witajcie dzieci- powiedział nauczyciel.
- Dzień dobry- odpowiedzieliśmy chórem.
- Oto wasza nowa koleżanka Shadow Fight.
Dziewczyna miała czarne włosy do ramion z niebieskim pasmem, czarne oczy i zgrabną figurę, ale zauważyłem jak Axel się na nią patrzy swoim wzrokiem "Ja ją skądś znam".
- Shadow usiądź tam za Markiem- powiedział nauczyciel, chwila za mną?! Ach ten nauczyciel. Dziewczyna usiadła za mną. Lekcja była taka nudna, nie mogłem się w ogóle skupić A nawet nie wiedziałem czemu! Po lekcjach poszliśmy na trening na boisku szkolnym. Shadow ciągle stała obok boiska. Nagle Axel jakby specjalnie kopnął do niej, ona dziwnie patrzyła się na piłkę, wszyscy patrzyli na to co się właśnie stało A Axel jakby coś wymyślił ale nie widziałem co. Shadow wyszła na boisko.
Shadow
Axel kopnął piłkę pod moje nogi, nie wiedziałam co mam zrobić. W końcu wyszłam na boisko.
Biegłam do bramki omijając wszystkich zawodników, stałam przed bramką.
- Sam tego chciałeś- krzyknęłam do Marka który się uśmiechnął.
Podskoczyłam do góry wykonałam kilka fikołków, kopnełam piłkę która poleciała do bramki
- Burza strzału!- krzyknęłam i stanęłam na ziemi.
Axel
Niebieska piłka leciała z niezwykłą prędkością do bramki.
- Boska r....- Mark niedokończony bo piłka przeleciała tuż obok jego głowy.
- Zaczekaj- Krzyknął Mark do z chodzacej z boiska Shadow- jeszcze raz tym razem cała drużyna vs ty!- krzyczał Mark, ale przecież to wiadome że ona nas nie pokona!
- Dobra - powiedziała Shadow. Gra się zaczęła.
Szybko pobiegłem do Shadow.
- Gra mroku!-krzyknęła Shadow jednocześnie wykupując piłkę do góry, wszystkim jakby chmury naszły na oczy, widziałem tylko chmury! Nagle poczułem jakbym coś miał na głowie ale to szybko zniknęło.
Nagle usłyszałem dźwięk jak piłka wpada do bramki, co?!
Silvia
Właśnie przyszłam na trening drużyny Marka, usłyszałam jak Mark rzuca wyzwanie tej nowej, ona coś krzyknęła, coś z jakimś mrokiem. Na boisku na poziomie głów graczy pojawiły się czarne chmury A Shadow przeskakiwała po głowach chłopaków, chwila że co?!
Ale ona robiła to tak lekko delikatnie jakby to ich w ogóle nie bolało i trafiła!
Chmury zniknęły wszyscy zawodnicy byli zdziwieni co się właśnie stało, wszyscy, wszyscy poza Axelem.
Mark
Co się właśnie stało?! Widziałem chmury przed oczami, czarne chmury!
Shadow już z chodziła z boiska, A ja zastanawiałem się Czy ją zatrzymać?
Kiedy doszedłem do wniosku żeby ją zatrzymać i poprosić o dołączenie do drużyny ona już wychodziła przez bramę szkoły.

Cześć oto nowa seria, mam nadzieję że wam się spodoba :-).
Jak myślicie kto grał nad rzeką?
Dlaczego uciekał?
Czy Shadow dołączy do drużyny?
Piszcie w komentarzach.
WneutralnaW

Oto ja i piłka| Inazuma ElevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz