M-am schimbat...

13 3 0
                                    

  Totul era...normal.Nu era nimic diferit.Am intrat si am simtit cum un cufar de amintiri se sparge chiar in fata ochilor mei.Usa a disparut.Eram blocata acolo.Nu prea ma interesa pe mine ca nu pot iesi,voiam doar sa explorez,sa aflu tot ce este acolo.Parca ma simteam mai mare,mai puternica.M-am uitat intr-o oglinda veche,plina de panza de paianjen si...aratam la fel,insa nu eram eu,pur si simplu,eram o persoana diferita,ca si cum cineva mi-a furat corpul.Dar cine era acest cineva?!Pun atatea intrebari degeaba,oricum eram doar eu in casa aceea,asa ca mi-am dat seama ca timpul imi va lamuri toate confuziile.Am inceput explorarea.Casa era mica si aglomerata,parea parasita,dar de ce am ajuns acolo?!De ce mi s-a intamplat mie?!De ce?!De ce?!De ce?!Of,trebuie sa ma obisnuiesc,m-am schimbat,m-am maturizat.Insa nu inteleg,nu sunt eu,nu cred ca sunt eu,arat la fel,insa...nu gandesc la fel,ce inseamna,ce ar trebui sa fac.Mai bine nu mai pun atatea intrebari...
  Revenind la casa aceea,de ce in clasa 24,unde invata copilasii de clasa intai,este o usa care duce aici?Ce legatura are.Nu mai inteleg nimic.Oricum casa parea un labirint,m-am dus,m-am intors,stanga,dreapta,sus,jos,nimic interesant.Era o casa absolut plictisitoare.Dar,usa de la intrare,exact,ea ma va duce catre o lume noua.
  Ia sa vedem,deschid usa si intru.Chiar era ceva...frumos.Aici era,el era,sau era o ea,urma sa aflu,stiu cine este,o voi intreba sau il voi intreba de ce a facut asta.De ce mi-a furat personalitatea.Gafaiam acolo de furie,insa niciun gest,absolut nimic...credeam ca a patit ceva.M-am dus la el sau la ea,avea o masca,era jumatate o ea,jumatate un el,dar nu,eu nu voiam sa-i vad masca,voiam sa l vad pe el sau pe ea.M-am apropiat de...haideti sa ii spunem "Neutrul".Asa,m-am apropiat de Neutru si i-am vazut masca mai de aproape.Scria ceva,insa era alta limba,nu intelegeam.

-Hei,esti bine,poti sa iti dai masca jos,vreau sa te vad!
    A intors capul spre mine si a ramas asa.Nu s-a mai miscat.Insa la un moment dat s-a auzit ceva.Isi inchisese stiloul.S-a ridicat de pe scaun si a venit la mine
-Spune-mi!Cine sunt!Ajuta-ma!Te rog!!!
-Ce ai patit?!!
    Atunci s-a asezat in genunchi si a pus capul pe podea.Eram mirata,ce avea...?!

Cautand lumina intr-un colț de umbraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum