Hoofdstuk 4

43 5 1
                                    

Pov. Joey

Precies nu komen ze binnen dacht ik precies als we aan het zoenen zijn wat zal Julia wel niet denken ik zie dat Juul ook geschrokken is en ik geef haar een knipoog waardoor ze in de lach schiet. Kevin trekt me mee maar beneden en we lopen naar buiten hij zegt tegen mij dat dit anders is omdat het de beste vriendin van Julia is. Ja ik weet het ik vind haar echt leuk zeg ik.

Pov. Kevin

Ik was echt zo boos ik wou dit niet omdat ik weet wat Joey een relatie nooit serieus neemt en Juul is de beste vriendin van Julia Ja ik weet het en ik vind haar echt leuk zegt Joey. Alsof ik dat moet geloven. Als je haar pijn doet dan zou Julia je het nooit vergeten dus denk na voordat je iets doet. We hebben eindelijk een band met haar en als jij die gaat verpesten dan vergeef ik je dat echt niet. Ja ik snap het broer hoor ik Joey zeggen. Mooizo zeg ik.

Pov. Julia

Juul hoe kon je dat nou doen in MIJN huis met MIJN neef! Schreeuw ik naar Juul, ik zie dat ze schrikt en naar de grond kijkt. Interessant hè de grond! Riep ik er nog boos achteraan. Waarom ben je boos? Je wist dat ik hem leuk vond. Zegt Juul net hard genoeg zodat ik het kon horen. Omdat uhm omdat ik kan het niet vertellen. Zei ik gebroken. We konden elkaar toch alles vertellen! Riep Juul beledigd. Oke als jij het zo graag wilt weten Joey neemt zijn relaties niet serieus en daarom wil ik niet dat je met hem een relatie krijg. Ratel ik achter elkaar door. Meteen is Juul stil.

Pov. Juul

Ik heb geen idee hoelang de stilte was. We hebben nooit ruzie om grotere dingen dan ja kleuterdingen bijvoorbeeld wie er mag zappen. Ik voel dat ik van binnen breek en laat me vallen op het bed van Julia. Julia is nog steeds stil. Na nog zo'n 10 minuten stilte kwamen Kevin en Joeybinnen. Joey loopt mijn kant uit en komt naast me zitten. Ik denk aan Julia sta op en loop rustig naar beneden. Joey rent me achterna, snel ren ik naar buiten denkend aan alles wat Julia heeft gezegd. Ik ren sneller tot ik niet meer kan ik stort neer op de grond en alles word zwart. Het enigste wat ik nog hoor zijn vage stemmen.

Pov. Joey

Ik blijf rennen maar inhalen zal ik niet meer. Ik dacht dat ik er kwijt was tot ik iemand op de grond zag liggen het was Juul, ik belde Julia en zei dat Juul flauwgevallen is Julia wou meteen komen. Ik hielt haar tegen. Nog steeds snapte ik niet waarom ze weg rende wat heeft Julia gezegd waardoor ze wegrende. Ik zette het allemaal uit mijn hoofd nu was Juul het belangrijkste voor mij. Toen we bij Julia thuis waren liep ik naar boven om een douche te nemen. "Joey Joey Joey!! Ze komt bij" gilt Julia

Ik doe snel wat kleding aan en ren naar beneden.

Pov. Juul

Langzaam open ik me ogen snel knijp ik ze weer dicht door het felle licht dat brandt in mijn ogen ineens hoor ik allemaal geschreeuw Joey Joey Joey ze word wakker. Ik open me ogen en kijk recht in de mooie ogen van Joey ik herken ze meteen.

Langzaam kruip ik omhoog. Waarom lig ik in Julia haar bed? Vroeg ik.

Je bent flauwgevallen en toen heeft Joey je hierheen gedragen toen Joey ons belde wouden we meteen naar je toe maar dat wilde Joey niet.

Joey kan in even met jou onder vier ogen spreken? Vroeg ik. Tuurlijk zei Joey. Uhm Joey ik vind je echt heel leuk maar... Joey verbrak mijn zin door zijn lippen op die van mij te drukken ik duwde hem weg.

Pov. Joey

Kut ze duwde me weg ze vind me dus niet leuk. Juul ik vind je echt leuk wat is er nou? Je vind zo vaak meiden leuk! Riep Juul. Ja tuurlijk en wie heeft jou dat ingefluisterd! Schreeuwde ik terug. Je eigen nicht misschien! Schreeuwde ze. Oewh die kwam hard aan hoe kon Julia ik vind Juul echt leuk. Maar Juul geloof me nou ik vind je echt heel leuk. Hoe kan om dat bewijzen? Vroeg ik. Daar moet je zelf maar achter komen. Zei Juul.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nieuw hoofdstukje vote en comment xx

Toen en nuWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu