Egy átlagos napom

1.3K 55 7
                                    

-Ajj pedig csak szórakozni akarok-nyafogtam az áldozatomnak.-Gyere,ideje aludni!-ezzel elvágtam a torkát.-Ugye milyen jo aludni hehe?!-az áldozatom még lélegzet de nem volt magánál.Kicsit kínozzuk még.Kisétáltam a konyhába majd hoztam négy kést.Egy-egy lábába és kezébe beleszúrtam egyet hogy ne sokat mozogjon mert elrontja a játékot.Ezútal hagytam hadd sikitson hisz már nem hall senki.Mosolyra vágtam a száját majd belebögtem a gyomrába a kést de ekkor már nem élt mert elvérzett.
-Elrontottad!!Most lett volna a legjobb.Nyápic mocsok vagy.Mindig meghaltok a finálé elött.-legugoltam hozzá,bele tenyereltem a vérébe majd felirtam a falra "go to sleep".
-Remélem tetszett.Örültem a találkozásnak.Csá.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fáradtan dőltem le a kanapéra.
-Esküszöm örülhet a világ hogy megfosztottam a dagadékot az életétől.Nagyon idegesito de jo volt látni az arcán a szenvedést.Kár hogy egyedül élt.Mondjuk ki jönne össze vele?!-hangos kacaj ütötte meg a fülem.Valahonnan ismerős.....kopogtak.
-Gyere!
-ilyen halál nyugodtan engedsz be?
-Ben?
-Személyesen.
-Mit akarsz?
-semmit csak beugrodtam.
-öhm oké-nem zavartatva magát a huto felé vette az irányt.Rohadékja 1 perc alatt kizabálja amilyen bélpoklos.

Sajnálom de ez csak ilyen rövid lett.Az előző " irományaimat "nem biztos fogom folytatni,hanem inkább ezzel foglalkozok.Remélem tetszik.Szép napot!😘

Jeff the killerWhere stories live. Discover now