Slandy hívott le a konyhába.Többen voltak ott de csak őt meg Ben-t ismerem.
-Már megint itt vagy korcs?
-Fogd be szuka!
-Na na na befejezni-szállt be Slandy is a szócsatába-nem érdekel mennyire akarjátok de be fogtok mutatkozni egymásnak aki nem teszi azt a többiek megölhetik.Fehér rucis kezd.
-Van nevem is -_- .Hát akkor Jeff vagyok,számtalan áldozatom van igy nem kéne ujjat huzni velem.Ennyi.
-Grat korcs.
-VAN NEVEM IS TE FASZ!!!!
-Kit érdekel?! Na folytatom én a bemutatkozással.Clockwork a nevem.Hogy miért lettem gyilkos az lényegtelen.Utálom az olyanokat mint ez a korcs-ehh inkább már nem szolok semmit.Mindenki bemutatkozott igy tudom már a neveket.Masky,Cherry,Ticci Tobi,Laughing Jack,Hoodie,Sally,Eyeless Jack.És hogy Slendy minek hozta ide a többieket nem tudom.
-Van gumicukor?-kérdezte Sally
-Gondolom nincs.De mindjárt hozatok.Jeff,Clockwork irány a bolt.-utasitott mindet Slendy de mi kézzel lábbal tiltakoztunk még is el kellett mennünk KETTEN.Csöndben tettük meg az utat.Felmarkoltunk 10 csomag gumicukrot és huztunk el mielött meglátnak.
-Hogy lettél gyilkos?
-Nem mindegy az neked szuka?!
-Chh…csak kérdeztem.-ezután képzelni lehet hogy elgáncsolt.Erre én hozzá vágtam egy fa ágat ami beleállt a kezébe.Szép dobás Jeff.
-NORMÁLIS VAGY SEGG DUGO
-csak vissza kaptad
-DE ÉN NEM ÁLLITOTTAM BELÉD A BOTOMAT!!
-igy jártál-végre megérkeztünk és odaadtuk Sallynek a zsákmányt.Slendy csak értetlenul nezett rank hogy miert nem beszélunk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Amugy hogy tud nézni mikor az arca nem is látszik(?) Na mindegy…további jo olvasást.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sally örult a kis ajándéknak.Tömheti a fejêt.A fő fönokot megkérdeztem elmehetek-e gyilkolászni termêszetesen csak csoválta a fejêt.
-Anyád.Miért nem?
-mert azt mondtam.
-Kurva szád.-talán nem kellett volna ezt mondanom mert feldühödött és megfogta a torkom.
-Megint....itt.....tartunk-szürtem ki a fogaim közül.
-Te hibád.-már már alig kaptam levegőt mikor hirtelen minden elsötétült és elhalkult.Komizzatok
YOU ARE READING
Jeff the killer
ParanormalTrágár szavak előfordulnak.Jeff-et mindenki ismeri a városban mint a félelmetes gyilkos.De vajon ő mit érez?Érdekli az emberek véleménye őt?Megbánta a gyilkosságokat?Szerelemre lel vagy átbasszák? #3 in paranormális #2 in paranormális ❤❤