Ennél szarabb nem lehet

147 11 0
                                    

-Kicsi,mondanom kell valamit-jelentette ki Slendy.
-Mondjad csak-féltem mi lesz.Minden kavargott a fejembe csak épp az nem amit mondott.
-El kell mennem 2 évre.
-TESSÉK?!-akadtam ki.Azt hiszem csak viccel.Tu-tuti nem-Haha jo vicc-probáltam poénosan felfogni.
-Jeff....ez nem vicc-nem hittem volna el ha nem mondta volna halál komolyan.De sajnos ugy mondta.
-Miért mész?
-A fő fő creepypasta gyilkos hivott hogy lenne egy kis munka.
-EGY KIS?! 2 ÉVIG CSAK IS SOK MUNKA LEHET!
-Nyugodj meg kérlek.Vissza kell majd mennetek oda ahol eddig laktatok és ezt a házat addig bezárom.
-De....de.....mi lesz 2 év mulva?-nem vettem észre hogy a könnyeim kibugyantak és követték sorra egymást.
-Akkor vissza jövök és minden olyan lesz mint régen.Gyere ide ne sirj.Pakoljatok össze és holnap menjetek el majd mondom a többieknek is.Addig hagylak.-kiment.Egyedül hagyott.ENNÉL SZARABB NEM LEHET!!!2 év az kurva sok és még csak most jöttünk össze.Beszortam a ruháim jobban mondva csapkodtam a ruháim egy kis borond szerusegbe es szo nelkul elindultam.Nem akartam nehezet egyikonknek se.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Szomoruan csaptam be az ajtot.Régen voltam már itt.Minden poros de mégis semmi nem változott.Mintha tegnap jött volna Ben.Mivel érdemlem ezt ki?! Hiányzik már most Slendy. Az hogy reggel vele ébredek,este vele fekszek,az illata,a szavai,a hangja egyszeruen minden ami o.

Figyelmeztetés:A történet további része kibaszott sziv szagato lesz ( T_T) :"ccc

Gondolni se mertem rá hogy 3. helyen lesz ez a könyv.És remélem eléri az 1. is.Valamint köszönöm annak aki olvassa.Már nem tudok cimet adni.Komizzatok vattacukrok❤❤

Jeff the killerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora