TANITIM

4 2 0
                                    

Ben Alev. Alev Olgun. 19 yaşındayım. Küçük gelişmemiş bir köyde yaşıyoruz. 5 kardeşiz. En büyük ablam Füsun evlendi. 2. sıradaki ablam ise annem Mehmet' i doğururken öldüğünde akli dengesini yitirdi. Adı Bahar.3. sıradaki ablam Nazan ise kötü yola düştü.4. benim zaten. Benden sonraki en küçük erkek kardeşim de 8 yaşında adı Mehmet. Babam çocuklarının içinde sadece Mehmet'i sever. Şu ana kadar ki en büyük hayalim üniversite okumak. Ama babam beni bizim köyden ağanın oğluyla evlendiricek. Adam içkici,ayyaş,her akşam içip içip başka kadınların evine gidiyor. Babam bize hiç değer vermez. Mal gibi satar bizi. En büyük ablamı da 60 yaşında biri ile evlendirmişti. Babamdan bile büyüktü adam. Beni evlendireceği adamın adı Selçuk. 34 yaşında. Ondan o kadar çok tiksiniyorum ki. Beni yolda her gördüğünde takip ediyor. Arif 'e bir şey yapacak diye korkuyorum. Arif benim hoşlandığım oğlan. Ama durumu iyi değil diye babam beni ona vermez. Babamın aklı parada hep. Annem öldükten sonra babam yeni bir kadınla evlendi. O kadın bizi hiç sevmez. Sadece Mehmet'le Bahar ablamı sever. Beni de hor kullanır. Her seferinde yapmadığım bir şey yüzünden bana suç atar ve beni babama dövdürtür. Bu arada Nazan ablamdan haber yok. Sadece beni arayıp ne yaptığını söyledi. Ben onu çok merak etmiştim. Sürekli arayınca o da benimle konuştu.  Büyükşehir'e gitmiş. Annem öldükten sonra babamın biraz psikolojisi bozuldu. Nazan ablama hep orospu dediği için Nazan ablamdan evden kaçtı. Babam hep Nazan ablamı suçlamıştı. Nazan ablam evden kaçarken bir mektup bırakmıştı. "Baba sen bana orospu diyorsun. Madem ben bir orospuyum o zaman ben işimi yapmaya gidiyorum. Hani ben orospuymuşum ya benim işim buymuş senden öğrendim işimi. Bu arada sakın Alev'i üzme.." yazıyordu mektubunda. Hayatım böyle işte benim. Tüm sevdiklerim neredeyse gitti. Sadece Arif, Bahar ablam ve  Mehmet kaldı...

★Bu ilk bölümdü. Size karakterleri tanıttım.

★Umarım beğenirsiniz..

★Beğenirseniz vote atmayı unutmayın. Hoşçakalın...🌹🐼😇

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aldatılmış KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin