III. MSMYT

23 3 0
                                    

"Olga bak... ben onun adına senden Özür dilerim. Ama lütfen annemler duymasın."

Olga bir anda elindeki Bıçağı kesme tahtasına sapladı ve bana döndü. Döndüğü gibi sarılıp ağlamaya başladı

"O Ramallo' yu kişisel alanı ile birlikte sokağa atacam. Gül gibi kadını bulmuş elinin tersi ile itiyor."

Hem Ağlıyor, hemde konuşuyordu.

Bense şaşkın bir şekilde sırtını sıvazlıyordum.

"Annenlere soylemeyeceğim küçük hanım. Ama, bu olay tekrarlanır ise işte bu sözü tutamam."

Dehşetle Olgaya baktım. Bu kadının ani ruh değişimleri gerçekten beni şaşırtıyordu ayriyetten korkutuyordu da...

"Neyse Olga. pasta yapmak yerine, kahvaltı hazırlamaya ne dersin?"

Olga yavaşça başını salladı ve işine döndü

BU KADINDAN GERÇEKTEN KORKUYORUM.

Kafamı olumsuz anlamda salladim ve derin bir 'of' çektim.

Yavaş yavaş merdivenleri çıktım. Tam odama girecektim ki bir gürültü koptu. Ses Jorgenin odasından geliyordu o an ki durumla odaya pat diye daldım. Ve gördüğüm manzara karşısında Kahkaha atmaya başladım.

Yere düşmüştü. Ve poposunu ovuyordu.

"Ne duruyorsun orda? Hem.. sen niye giriyorsun bu odaya! "

Bağırışı ile sesim kesildi ve tip tip suratına bakmaya başladım

"Ne var be! Ne bağırıyorsun! Sesi duydum geldim! Sanada yaranılmıyor!"

"Bana İyilik mi yapmak istiyorsun? Bana ağrı kesici getirsene başım Çatlıyor. "

"Eee, dün eve zil zurna geldin. Benim mi başım ağrıyacak?"

"Çok konuşma. Hadi sen got ilacı getir." Dedi kasları ile kapıyı göstererek.

"Aman! İyi be!"

Diyerek kapıyı çarptım. Ve hızlı hızlı merdivenleri indim. Ecza dolabindan bi ağrı kesici aldım. Mutfaktan bir bardak su aldım ve odasına girdim.

"Al." Diyerek komodine koydum.

"Eyvallah."

Gözlerimi devirdim ve odadan dışarı çıktım. Kendi odama doğru ilerledim.

Banyoya girip kısa bir duş aldım ve Çilekli losyonumu sürdüm. Banyodan çıktım ve dolabımın karşısına geçtim.
Kot bir pantolon ve bordo bir badi üstüme geçirdim.

Parfümümü sıkıp, Çilekli lipbalmımı da sürünce, elime fırça tarağımı alıp gelişi güzel taradım. Ve daha sonra perçemlerimi dışarı çıkardığım bir topuz yaptım.

Odadan çıktığımda Aynı anda Jorge de çıkıyordu.

Suratına bile bakmadan aşağı inmeye başladım.

Dış kapıdan çıkmadan önce deri ceketimi giydim ve kapıyı kapattım.
Yavaş yavaş yürürken, kulaklıklarımı kulağıma taktım ve şarkı listemden rast gele bir şarkıyı açtım.

Taksi durağına ulaştıktan sonra, adresi verip yerimde biraz daha yayıldım ve müziğin sesini yükselttim.

Yarım saatlik süren yolculuktan sonra, ücreti ödedim ve indim. Okula girdiğimde Jorge Ve bir kızın oturduğunu gördüm. Daha doğrusu Jorge oturuyordu. Kız kucağındaydı.

Tiksinerek Baktım Ve sınıfa ilerledim.

Derse girdiğimizde ders programının değiştiğini ve ilk dersin 'Matematik' olduğunu öğrenmiştik. Açıkçası matemeği severdim. Fakat... Bay Hernandez'in Bana karşı olan 'yoğun' ilgisi doğal olarak, sinirlerimi bozuyordu.

"Haydi Bu soruyu da Tini cevaplasın." Dedi neşeli bir ses ile. Gözlerimi ağır bir şekilde devirdim ve ayağa kalktım. Soru pekte zor değildi.

Çözümledikten sonra, Yerime Oturdum ve zil Çaldı

Dersten Çıktıktan sonra büyük bir baş Ağrısı Üzerime Çöktü. Daha fazla okulda kalmayacağımı anlayınca Ramallo'yu aradım Büyük ihtimalle migrenim tutmuştu.

Merdivenleri Yavaş yavaş çıkmaya başladım Sınıftan çantamı ve kitaplarımı almam Gerekiyordu. Sınıfa Girince Büyük bir çığlık Koptu; Stephie.

Jorge İle sınıfın ortasında yiyişiyorlardı anlaşılan İlk defa Stephie Utanmıştı Daha Fazla Utanmasına Gerek duymayarak,

"Gençler siz rahat olun ben hemen çıkıyorum" dedim ve Pis pis sırıttım. Çantamı Elime Alıp kitaplarımı doldurmaya başladım.

"Küçük Sürtüğümüz nereye gidiyor acaba?" Diye Sordu Stephie.

Yavaş yavaş Arkamı Döndüm Ve

"Su konumunda bana Sürtük demek ne kadar akıllıca?" Diye sordum ve aşağılayarak baktım suratına. Cevap vermeyince

"Bende öyle düşünmüştüm" dedim ve çantamı Omzuma takarak dışarı çıktım. Okul kapısının önüne dikkatli baktığımda Ramallo'nun Gelmiş olduğunu Gördüm . Koşarak Yanına gittim ve arabaya oturdum.

"Ah Tini! Migren ilaçlarını içmedin değil mi?"

Diyen Ramalloya sevimli Sevimli bakmaya çalıştım. Çünkü içmemiştim

Ramallo oflaya puflaya Arabayı sürmeye devam etti.

Evin önüne geldiğimizde Ramallo sıkıntılı bir iç çekti ve bana doğru döndü

"Tini evde pek de hoşlanmayacağın biri var" dedi.

Anlam veremedim ve içeri girdim. Salona doğru Yürüdüğumde koltukta bana bakıp pis pis sırıtan bir süratle karşılaştım. Şaşkınlıktan ve sinirden  gözlerim parlamış,kaşlarım çatılmıştı

"SENİN BURDA NE İŞİN VAR?!"

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
Evet gençler heyecanlı bi yerde bitireyim dedim😂  küfür etmeyin sakın ha!😂😂

Sizi Seviyorum 💕

MasumiyetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin