Part 1

7.4K 150 9
                                    

Qendroja ne nje nga dhomat e viles sime gjigande duke veshtruar nga dritarja.U ula ne tavolinen e punes sime dhe po prisja.Sot ishte nje dite shume e rendesishme per mua dhe familjen time te madhe.

Ishte dita e triumfit tone.Familja jone do te behej me e fuqishme se kurre , dhe kjo gje fal meje.Un jam drejtuesi i mafies siciliane ose  sic quhet ndryshe Cosa Nostra ..Ne zoterojme territorin me te madh te Sicilise dhe jemi nje nder mafieve me te medha te italise dhe jo vetem.

Rivalet tane jane The camorra , nje tjeter mafie italiane po aq e fuqishme sa ne.Territoret tona shtrihen ne te tere globin , ne europe, itali , gjermani, kolumbi, afrike etj.

Pas pak u degjua nje e trokitur .Duhet te jet miku im me i mire Luka."Mateo , makina eshte gati mund te shkosh.Ata vendosen qe do te takoheni ne territorin tone.Burrat jane gati dhe dokumentat gjithashtu."

"Mire , ti do te qendrosh ketu dhe do te merresh me ate bastardin tjeter.Torturojeni dhe nese nuk flet vriteni.Mund te shkosh tani."Ai bir bushtre do te ma paguaj qe me tradhetoi .Ai ishte lidhur me mafien shqiptare si dhe me ate amerikane pper te me shkaterruar mua por te tere ja ben vetes.

Tani do te mbizoteroi vete mafia siciliane dhe ajo ruse .Sidomos tani qe po lidh ujdi me mafian ruse.

Nxitova per tek makina , i thash shoferit qe do ta ngas vete makinen dhe u nisa.Me pare u ssigurova me armen time te preferuar si dhe me djemte e mij qe i mbaj gjithmone nga pas.

Mberrita ne vendin e takimit.Mafia ruse kishte mberritur dhe po me prisnin.Ne krye te asaj mafie ishte Anton Fedrov , nje nga bisnesenet me te medhenj te ketyre kohrave.

"Zoti Mateo De'simone pershendetje.Dukeni me ne forme nga hera e fundit qe jemi pare"tha antonio teksa u ngrit ne kembe dhe me zgjati dore.

"Dhe ju s'dukeni keq."i thashe un teksa i jepje doren per ta pershendetur.

"Me vjen mire qe me ne fund do te bashkohemi si dikur De'simone ,si atehere kur ishim miq te mire."

"Gjithashtu , Fedrov , gjithashtu.Vazhdojme ?"

"Sigurisht , vazhdojme"

Une dhe antonio kemi qene dikur miq te mire por prinderit tane nuk deshen qe te qendronim bashke.Ne i kishim premtuar njeri tjetrit qe nje dite do te bashkoheshim dhe do te mirnim hak.Tani qe  jemi fuqizuar shume dhe prinderit tane kane vdekur nuk na ndalon njeri.

Un jam njezete e pese vjec ,  ai gjithashtu ,dhe jemi mese te pjekur.Me fuqite tona jemi stervitur , kemi vrare , jemi bere te forte dhe rezistente.Ne merremi me trafikim, droge , vrasje , jemi te pa meshirshem dhe kjo vetem fale vuajtjeve.

"De 'simone njerezit e mij do te vijne te verifikojne dokumentat dhe me pas do te behet bashkimi.Shpresoj te mos zhgenjehem prej teje."

"Ti me njeh shume mire mua dhe gjithashtu arsyen se perse do te bashkohemi Fedrov."

"Ne rregull.Besoj se do te shihemi shume shpejt deri atehere , mirupafshim"

"Mirupafshim."

Djemte e mij me njoftuan se ai trapi  qe mbaj si te burgosur kishte folur me ne fund .Mesi pres te degjoj se kush ishte pergjegjesi i nje ndodhie fatkeqe ne familjen tone.Perpara se te shkoja ne vile ndalova me djemte e mij tek njeri prej klubeve tona te nates te kenqeshim pak me disa prostituta te reja .

Hello! Ju duk pjesa e pare? Omg ,its the third book that i have written.hope you like it..

The mafia love  1 BY RESIWhere stories live. Discover now