Njereeeeeeeez +15 ju lutem te ndalojne se lexuri ata nen moshe kur tju them une me poshte
Me ne fund ai me zgjidhi , me pas me kapi prej dore.Ku vall ndodhesha un, dhe a po me kerkonte Mateo?
A e dinte ai qe mua me kane rrembyer?Keto dreq pyetje po me bluanin koken.
-Eja pas meje bosi deshiron te te takoj, por me pare duhet te shkojme diku.
-Kush dreqin je ti ?Kush dreqin eshte bosi yt?
-Jam Roma, bosin do ta marresh vesh kush eshte sepse ti e njeh.
-Hah , cfare emri , jo po Milan.Ne fakt jane emra te bukur, komplimente.
-Ruaji komplimentet per me vone, zzemer.
-Ku do te shkojme?
Ai skthehu pergjigje , ne vazhduam te ecnim ne nje korridor te gjate ngjyre te zbehte.
Nuk kishte shume drite , dhe pergjate korridoreve qendronin burra te armatosur.
Hyme brenda nje dhome dhe WHAT THE FUCK?
Dhoma ishte e mbushur plot e fotografi.MOS, ishte ai .
Ishte Lorenci, burri im.SHIT.HELL NOOO..
Ai..aii qenka gjalle..Tani po qe me pret vdekja..Ne moment mu kujtuan momentet e tmerrshme..
Ti moj bushtre e mallkuar!Ta tregoj un ty tani.E kapi prej flokesh dhe e shuki ne mur.Ajo u demtua rende nga fundshpina, duart po i rridhnin gjak e koka po i plaste.
Ai babai yt mi ngriti me te vertet shume nervat, keshtu do ta shohi mire kur e bija ti dali ne kete gjendeje.
Mori rripin dhe i lidhi duart, ne fakt po mundohej.Ajo dridhej e tera e lotet i rridhnin si lum.
-Lorenco , te lutem mos..-por nje shpulle prej tij e ndaloi ta vazhdonte ate .
(tashi un sja them per keto pershkrimet erotike , madje sja kam idene fare se 15 vjec jam po imagjinoni ju)
-------------------------------------------------------perdhunim--------------------------------------
Ajo qendronte e shtrire ne nje gjendje te mjere, ai sapo e kishte perdhunuar perseri.
Iu kujtuan te gjitha ato qe kishte perjetuar me te ne momentin kur pa fotografite.
-Zemer, ndihesh mire?-pyeti Roma.
Ju genjeva ska +15