Part 24

1.4K 88 7
                                    

-Ore kete gjete t'ia besh vajzes sime per njerke ti ?

-Kete pune se kemi sqaruar.-me tha lorenci.

-Ah po , po.-i thash un si e paditur.

-E more vendimin?

-S'jame e sigurt ne vendimin qe kam marre , me duhet me shume kohe.Po Kaia ku eshte?

-Po luan me Bianken.

-Ben mire qe ti heqi putrat nga vogelushja ime ajo .- i fola kercenueshem.

-Se perndryshe ?-pyeti kurioz, dhe un nje pergjigje te mire do ti jap.

-Do ta masakroj aq keq te dashuren tende sa mos te te shkoj mendja te besh se*s me te.

-Mos valle je xheloze ?

-Po ne akoma burre e grua jemi?

-po.

-Pra me ke tradhetuar?

-Po.

-sa i sinqert qe je.

-E di , jam edhe shume i mire.

-Pusho.Ejjj si e ndryshoi temen me vrap, pranoje qe je xheloze.

-Xheloze per ty un?!Jo  i dashur burre un mendoj vetem per vajzen time.Neser do divorcohemi.

-Cfare?po ne u betuam qe deri ne fund te jetes do te jemi bashke.Ne akoma skemi bere muajin e mjaltit.

-Kane kaluar 5 vite dhe ti dashke tani nga une muaji mjalti.

-Amore.

-Mos me thuaj mua ato fjale qe ia ke thene dhe biankes.Ik qe ketu dhe me sill Mateon.TANI.

-Ne rregull ika, se do me maskrosh edhe mua si bianken, e kush do me doj me mua vec teje pastaj.

Shyqyr, fale zotit iku se kushedi sec do ti kisha bere.

-Katia?-zeri i Mateos me solli serish ne toke.-ndihesh me mire tani?

-Po , skam gje e kisha nga tronditja.Eja.

-Ti je vertet nje femer e forte, dh pse ndodhen kaq shum gjera te dhimshme.

-Po bianka eshte femer e forte?

-Cfare?Bianka?Mos je xheloze ti?

-Un ...pff..duhet te jem xheloze per ate plastiken?jam kurioze..kaq..

-Aha..

-Aha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



The mafia love  1 BY RESIWhere stories live. Discover now