-Katia, katia ishte thjesht nje makth zemer.-ishte Lorenci ai qe po perpiqej te me qetesonte.
Une po dridhesha e tera dhe po merrja fryme me veshtiresi.Fillova te ngrihesha me te shpejt , preka barkun me dore dhe u nisa drejt dhomes se Kaias
Me sa duket paskam qare ne gjume.Ishte thjesht nje makth.Lorenci me kapi prej dore dhe me perqafoi.Ne fakt me perqafoi prej mbrapa sepse para na pengnin bebushat.Mora doren e tij dhe kryqezova me te timen.Tani ndihesha pak me e sigurt me te prane meje.
-Cfare ke zemer?
-Asgje pash nje makth.
-Asgje?
-Katia ti po berrtisje me te madhe 'Kaia , femijet e mij'!!Cfare thua se nuk kishe asgje.
-Te lutem thjesht me perqafo.
-Eja zemer te shkojme te shtrihemi.Asgje nuk do te te ndodhi, me mua je e sigurt.
-Falemindrit qe ekziston.
-Faleminderit te po me ben baba per here te dyte.
-Lorenco?
-Cfare?
-Aaaa me plasen ujerat.
-Care?? A nuk eshte ende heret ?
-Ata supozoheshin te lindnin pas dy javesh po ja qe erdhen me shpejt..
-Huh nje , dy, tre merr fryme nxirr hryme..aaaaa
-Cfare ke ? Cfare mund te bej un?
-Kapem doren , merr nje makine dhe te shkoj te lind bebushat..aaa
Ai e mori ne krahe edhe pse rendonte pak si shume jo tani.
-Mateo!Mateo!
-Cfare?Care ka katia?
-Ajo po lind me duhet ta coj te lindi ne spital.Kujdesu per Kaian.
-Ne rregull me telefono.Ne do te vime pak me vone.
-Ika.
Lorenci mori makinen dhe me uli mua ne sediljen e perparmen dhe me vendosi rripin e sigurimit.
-Lorenco jepiii me shuuum gaz..po ecen si breshke..-i thash dhe dhimjet sa po vinin e po shtoheshin.
-Cfare si breshke?Un po eci me 120 ne ore moj..
-Me shpejt ..aaaaa ...dreq keto dhimjet..
-Ja se mberritem..
-
-Doktor gruaja ime po lind..
-Ejani.Infermiere futeni menjehere ne sallen e lindjes.
-Aaaaa..Lorenco me premto qe do te jesh me mua gjate gjithe kohes..
-Me ty jam zemer
Dhe femijet linden , te shendetshem.Si katia edhe lorenci po qanin nga gezimi teksa i mbanin ne duar ato bukuri, ata vogelusha.
-u bera baba ....