"Prieteniile"

7 1 0
                                    

Ce sunt prietenii adevărați? Sunt acei oameni care îți spun " nu te părăsesc niciodata" sau " voi fii aici pentru tine". Astea doar ți le spun. Din punctul meu de vedere,prietenii adevărați sunt cei care se țin de vorbele alea. Care îți demonstrează mereu ,ca ei chiar sunt acolo.
Pentru noi, prietenul e cel care ne întinde mâna și ne ridică atunci când am căzut și nu ne putem ridica.
Prietenul e cel care e dispus să-şi împartă timpul cu tine și la bine și la rău.
Prieten îți este acela care te sună după ce v-ați despărțit acum 5 minute.
Prietenul e cel care ne iartă greșelile şi se bucură pentru lucrurile frumoase care ni se întâmplă.
Prietenii pot apărea oriunde și oricând numai să întâlnești persoane dispuse să te cunoască și să se lase a fi descoperite.

Cândva, un cunoscut mi-a spus că "prietenia nu exista", ca noi oamenii ne ducem in starea asta, însă acum îmi dau seama ca nu avea dreptate. Noi greșim si ajungem să suferim, deoarece credem că oricine ar trebui să ne fie prieten, dar nu-i așa. Sunt pur si simplu unii oameni care nu ne vor, care sunt departe de noi, sau de ale căror ideale nu ne putem noi apropia. Prietenia adevărata nu ține cont de distanță, e apropierea fizică. Poți fi prieten cu oameni pe care nu i-ai văzut în viața ta, dar care au senzația că te cunosc de cand e lumea și care stiu sa fie aproapre de sufletul tău.
Te-ai întrebat vreodată ce înseamnă cuvântul 'prieten'? Nu la modul general, ci la ce înseamnă el de fapt pentru tine? Sunt sigura că da! Poate că pentru unii această noțiune este una destul de controversată. În fond, rareori poți găsi un prieten adevărat, chiar dacă doritori sunt la mai toate colțurile, bineînțeles fiecare având un scop bine stabilit. Încercând să-mi explic fenomenul "prieteni" de-a lungul vremii mi-am fauerit propria definiție.
Deci, atunci când zic prieten, automat mintea mea îl caracterizează astfel: o persoană de suflet, care stie să te asculte, sa te îndrume și să te înțeleagă, poate chiar să te accepte așa cum ești tu fără să aibă în schimb vreo pretenție. O asemenea persoană ne cam lipsește tuturor din păcate, iar pricipalii vinovați suntem totuși chiar noi! Adesea suntem prea naivi și credem tot ceea ce ni se spune, uitând că nu tot ce zboară se mănâncă! După toate persoanele cu care am avut plăcerea sau neplăcerea să intru în discuție sau să mă împrietenesc, am ajuns la concluzia că prietenii sunt de mai multe tipuri, toți încadrându-se în niște tipologii fixe, parcă trase la xerox.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 05, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viața unei adolescente 🙈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum