TANIŞMA

191 2 18
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR BEN SILA. SEKIZE GIYORUM. 14 YAŞINDAYIM.
HAYATIP HEP SIKICI GECER CÜNKİ YAŞAMAYI VE İNSANLARI SEVMEM.KENDİMİDE. KİTAP OKUMAYI HİC SEVMEM. AMA wattbad den okumayı severim. En sevdiğim renk siyahtır onu hiç bir renge değişmem.üç tane kardeş dediklerim arkadaşlarım vardır 11 senden beri beraberiz. Üç kardeşiz ve ne yazıkkı en küçükleriyim bir ablam ve abiğim var ablam evli ama abim değil.23yaşında hayla evlenmedi. Bir abiğinin olması çooooooook kötü. Bir çetem var. Kavgalara falan gideriz birlikte takılırız falan filan. Tenbelliği çok severim.tek hayalim KORE ye gitmek korece az çok biliyorum.ve en çok sevdiğim gurup BTS dir.siyah elbiseler giymeyi severim.bazı sinir sorunlarım var ama bunların geçiceğine inanıyorum.ağlamam ağlamayı sevmem. Ama ağladığım zamanlarda olur ama çoooook nadirdir.en hassas olduğum konu hayallerimdir. Halallerimin yıkılmasına izin vermem. Ailem bana hayllerim konusunda destek olmazlar. Yani binevi kendi ayaklarımın üstünde duruyorum.hayatta sevdim ama sevilmedim.herkez bana çok güzel olduğumu söyler ama sevilmedim.galiba yanlış kişiler yüzünden.hiç istemedıgim bir okula gidiyorum.daha doğrusu okumaktan kaçınıyorum. Ama derslerim nesense çok iyi. bende anlamıyirum.sınavlardan yırtıyoruz desek daha iyi olur. Yavşak insanları hiç sevmem. İki yüzlü insanlardan nefret ederim.en sevdiğim âletim telefonum.espiri anlayışım vardır ama aspiri yapmam.bana paylançolukmuş gibi gelir.karateye gidiyorum.bu dövüş siporu bana işe yariyor. Genellikle ikinci olurum ama bir kaç kez birinci oldum.bu hayatta "seni asla bırakmam" dediğine inandığım tek kişi annem.şimdilik bu kadar.

BTS İLE HAYAL ET (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin