Arkadaşlar biliyorum askıda ama okuyanları fazla bekletmek istemedim iyi okumalar sizleri seviyorum 😘❤
Markete gitmişsin. İşlerini halledip eve geri dönüyorsun. Semt inden dolayı sokaklar ıssız ve tehlikeli. Arkandan ayak sesleri geliyor. Korkuyorsun ve daha hızlı yürümeye başlıyorsun. Dayanamayıp arkana dönüyorsun. Arkana dönmen ile aradan biri burnuna bir şey kapatıyorlar. Keskin koku başının dönmesini ve gözünün kararmasını sağlıyor ve sert bir şekilde yere düşüyorsun ve gerisini bayıldığın için göremiyorsun.
..................UYANDIĞINDA .........................
Uyanmışsın ama etrafı göremiyorsun ve sen gözlerinin kapalı olduğunu anlıyorsun. Haraket etmeye çalışıyorsun ama olmuyor. Ağlamaya başlıyorsun. Çok korkmuşsun ne yapacağını bilmiyorsun.
(SEN) : k-kimse varmı !
Ağlayarak bağırıyorsun. Ama ses veren yok. Birden ayak sesleri duyuyorsun. Yanaklarında bir el hissediyorsun. Korkun daha da artıyor ve konuşmak için ağzını aralıyorsun.
(SEN): k-kimsin sen!!
(ADAM).şiiiiit sessiz ol
diye fısıldıyor. Aslında sesi sana tanıdık geliyorsu. Ama fısıldadığı için çıkaramamışsın.
Ve bir anda dudaklarında bir baskı hissediyorsum. Evet yanlış anlamamışsın bildiğin seni öpüyordu.
Ağlaman şiddetleniyor. Titremeye başlıyorsun.(SEN) : lütfen b-bırak beni
Gözlerin bir anda açılıyor ve karşında TAEHYUNG u görüyorsun. Şaşkınlıktan her yerin tutuluyor
Evet taehyung la sevgilisin. Şaşkınlıkla konuşmaya başlamıssın.
(SEN): taehyung sen-
yanaklırını avuçlarının içini alarak seni tekrar öpüyor. Ve
(TAEHYUNG): sevgililer günün kutu olsun birtanem.
Der.
OY VE YORUM İSTİYORUM GEÇLER
TİŞKÜRLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE HAYAL ET (ASKIDA)
FanfictionSADECE HİSSETDİKLERİNİ YAŞA JİMİN Jungkook Jin V Suga J-bope Rapmoster