RAPMONSTER İLE HATAL ET

219 4 1
                                    

Arkadaşlarınla tartışmışsınız.moreli-
Niz kötü.sessiz bir "parka" gidip banka oturmuşsunuz.Kardeşim dediğin arkadaşlarınızla o kötü tartışmayı aklınızdan geçiriyorsun.
Ama bir yandanda korkuyorsun.çünki 
Bir yerden çok bilmediğin (KORE😍).
neyse o an kafanızı dinlerken.bir anda
Biri geliyor ona baktığınızda "BTS" gurubundan "rapmonster" olduğunu göruyorsun.hayran olduğun takımdan birini görmek hatta sevdiğin ünlü RAPMONSTER'i görmek o an sevinçten napicanı şaşırırken arkadan bir el sana dokunuyor.sen o reflekse arkana döndüğünde RAPMONSTER

RAPMONSTER;senin böyle ıssız yerlerde ne işin var güzellik buralar tehlikeli.
O heyecanla sen herşeyi anlatmaya başladın.

SEN;şeey en yakın arkadaşlarımla biraz kavga ettik ve birbirimizle konuşmuyoruz.

RAPMONSTER;konuşmadığınıza göre pek küçük kavgaya benzemiyo.bizde arkadaşlar arasında ufak tartışıyoruz ama küsmüyoruz.

SEN;aslına bakarsan pekte ufak kavga değil haklısın.

RAPMONSTER;benim aklıma birşey geldi seni ben yemeğe götirim.hem bu arada kafan dağılır hemde olanı benimle paylaşırsın olurmu güzellik.

Senin o an elin ayağın heyecandan karışır. Ve tamam dersin.resturant a gelirsiniz. Ona hayran olduğun ve tam bir  "BTS😍" nin büyük hayran olduğunu anlatırsın sonra olayı sana sorduğunda sende olayı anlatırsın.

RAPMONSTER:bak bende seninle gelirim  ve sizin barışmanızı sağlarım.

SEN:tamam.

Dersin seninle gelir konuşursunuz. Arkadaşların seni affeder.

RAPMONSTER:artık olayı çözdüğümüze göre ben kaçayım ama kaçmadan önce sana birşey söylemem
Gerek.

SEN:EVET

RAPMONSTER:ŞEEYY BENİMLE ÇIKARMISIN

SEN:NE.. ŞEEEYYY YANİ EVET.

DERSİNİZ VE SARILIRSINIZ

(ARKADAŞLAR KİTAP HAKKINDA SEVİP SEVMEDIĞINIZİ AÇIKÇA SÖYLEYE BİLİRSİNİZ EYER BEĞENDİYDENİZ YAZMAYA DEVAM EDICEM)

BTS İLE HAYAL ET (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin