12. Gjenforeningen (03.04.2017)

67 4 2
                                    

Neste dag var bare en helt vanlig dag. Ikke noe spesielt skjedde den dagen, eller jo faktisk!:

I matpausen satt de sammen og snakket. "Hvis vi ikke finner ut hvorfor spøkelsene ikke spiller, er det vanskelig å få de til å spille igjen" sa Jimmy og så veldig fornøyd ut fordi han sa noe smart. "Det må være NOEN. Altså en eller annen person" sa Alex. RIIING! Sa skoleklokka. "Å!" Sa Jimmy. "Hva er det?!" Sa Jonas overrasket. "Jeg har dansetime!!" Alle begynte å le.

Når skolen var slutt, gikk Milla hjem. Hun var på vei forbi en sidegate, da hun plutselig kjente noen dra henne inn dit. Hun snudde seg forskrekket for å se hvem det var, men ble helt stum når hun så det. "Pa.." Han stoppet henne fra å snakke. "Bli med meg før noen ser meg!" Skrek han mens han samtidig hvisket.

Når han hadde tatt med Milla lenger bort, kunne Milla endelig få snakke igjen

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Når han hadde tatt med Milla lenger bort, kunne Milla endelig få snakke igjen.
"Hva gjør du her?!" Nesten skrek henne. "Hysj!" Sa han. "Jeg trodde du var i fengsel, pappa!" Milla visste ikke om han engang likte at hun kalte ham det. "Det er noe du må vite..." Sa han. "Så det ER du og Barlind som står bak alt?" "Nei!" Skrek han så Milla ble litt redd. Kjente hun egentlig faren sin så godt? Hun klarte ikke å tenke. Ikke når han plutselig kommer og drar henne inn i en sidegate, rett etter at han har vært i avisa! "Hva er det som er så viktig da?" Spør Milla, litt sur i stemmen. "Jeg vet hvem som står bak alt sammen" sa han, overraskende rolig i stemmen. Milla ble stum. Var det ikke han, da?

Han tenkte seg litt om, var han helt sikker på hvem det var? Ja! Men Milla ville ikke like det... "Men du kommer ikke til å like det"... Sa han...

Håper på kommentarer og flere lesere:) Og håper denne slutten var spennende! Tusen takk til alle som leser den serien, er veldig takknemlig!!

Ghost Rockers - for alltid?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora